Het is nu vr maart 29, 2024 12:27 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
dominee van Wiering 
Auteur Bericht
dude
Bericht dominee van Wiering
Mijn oma zat deze avond te vertellen dat haar vader voedsel bracht naar onderduikers in de biesbosch.
Dat voedsel zat in zijn kap laarzen achter op zijn fiets en zo ging da vele malen goed.
Toen werd hij gepakt en Dominee van Wiering kwam de moeder van mijn oma waarschuwen en zei gelijk: geen zorgen hij si vanavond weer thuis,en hij ging weer verder met zijn pijp scheef in zijn mond.
Mijn oma zei ook dat hij een hele harde was tegen de Duisters en dat hij ook veel voorelkaar kreeg enzo waar de vader van mijn oma was de zelfde avond weer thuis.
Nu zal ik graag wat meer willen weten van deze dominee ik woon zelf in Werkendam dus dit wil ik graag weten alvast bedankt!


zo jun 19, 2005 8:34 pm
dude
Bericht 
:( :roll: wil niemand me helpen?


ma jun 20, 2005 7:59 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Als iemand de goeie man gekend had hadden we dat huis wel gezegd hoor, maar ik ken 'm niet. Je oma weet vast wel waar hij dominee was, zo ja, ga dan naar die kerk en vraag er naar. Duik het archief van de gemeente in, bel een locale historische vereniging.

Ik denk dat de kans zeer klein is dat iemand hem hier zo zal kennen, we kunnen je wel een beetje aangegeven waar en hoe je zou moeten zoeken, maar het zoeken zul je toch echt zelf moeten doen (maar dat is ook erg leuk om te doen :mrgreen:).

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


di jun 21, 2005 9:22 pm
Profiel WWW
dude
Bericht 
Ok ik snap het bedankt verder info hier over post ik hier als ik het te weten ebn gekomen.


wo jun 22, 2005 1:02 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group