Het is nu do maart 28, 2024 10:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Santa Fe Sand & Water festival 
Auteur Bericht
Stephan
Bericht 
Misschien een tip :) ,het zal wel druk worden als je met de auto komt parkeer dan bij het outlet centrum (kost maar twee euro per dag) en loop dan gewoon de maasbrug over ,misschien 10 -15 min. lopen.
Stephan


do jun 07, 2007 11:11 am
Crann Buidhe
Bericht 
Weet iemand of dit jaar de M24 Chaffee en de B-Co, 58th AIB, 8th AD halftrack "Babe" er bij zullen zijn ?


do jun 07, 2007 11:52 am
Richard1976
Bericht 
Crann Buidhe schreef:
Weet iemand of dit jaar de M24 Chaffee en de B-Co, 58th AIB, 8th AD halftrack "Babe" er bij zullen zijn ?


Staan voorals nog niet op de deelnemerslijst. Zou wel mooi zijn als deze zouden komen. Misschien dat Sgtfenne hier meer over weet.

Ik ben vrijdag en zaterdag aanwezig. Zondag ben ik in La Gleize te vinden. Helaas vallen beide in dit weekend.


do jun 07, 2007 9:53 pm
John S.
Bericht 
Op de voorpagina van het LD van vandaag staat een uitgebreide foto-rapportage van de reenactors van de Windhund-division.


do jun 14, 2007 8:10 am
Maurice1976
Bericht 
Heb ik gezien vanmorgen, heb ook het stuk erbij gelezen.
Ben benieuwd of er na het weekend ook nog een verslag komt over Santa Fe met eventueel reacties van bezoekers.


do jun 14, 2007 2:28 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group