Het is nu do maart 28, 2024 2:56 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Santa Fe Sand & Water festival 
Auteur Bericht
Mr_Flibble
Bericht 
Not again :roll:


wo dec 27, 2006 11:16 pm
marloes
Bericht 
Hij vroeg erom :P


wo dec 27, 2006 11:18 pm
Sgtfenne
Bericht Santa Fe Event 2007
Ook dit jaar vind weer het Santa Fe Event plaats en wel op 15, 16 en juni. :D :D :D :D
Alleen de locatie is dit jaar (vanwege vergunningen e.d.) veranderd, en is nu op het evenementen terrein vooraan in de Weerd (500 meter eerder langs de Maasbrug). In vorige topics zag ik dat mensen het jammer vonden dat tijdens de Re-enactment geen Duitse troepen aanwezig waren. Dit ligt inderdaad nog gevoelig in Nederland, en op andere evenementen is dit wel eens uit de hand gelopen. Voor dit jaar is tijdens de laatste Santa Fe vergadering besloten om voor dit jaar wel een Duitse re-enactment groep naar Roermond te halen.
Kijk ook eens op de vernieuwde site
http://www.santafe-online.nl


ma feb 26, 2007 9:53 pm
marloes
Bericht 
Welke Duitse groep gaan jullie uitnodigen?


ma feb 26, 2007 10:15 pm
Sgtfenne
Bericht Santa Fe Event 2007
Volgens mij hebben ze "Der Windhund" gevraagd om te komen. Pin me hier niet op vast, dit is niet mijn afdeling. Ik doe scholen en handelaren en heb zelf een display van materiaal van een US Wiring Team.
Komen jullie ook weer?? Heb veel goede en leuke reacties op jullie aanwezigheid gekregen, en ik vond het zelf ook heel passend. :D


di feb 27, 2007 8:36 pm
marloes
Bericht 
heel goed, ik wil me er niet mee bemoeien maar zou zelf ook de windhund uitgenodigt hebben, al is het maar omdat ze bij het LPLG zijn aangesloten.

Of wij ook weer komen is nog even afwachten, druk jaar!


di feb 27, 2007 8:40 pm
Sgtfenne
Bericht 
Zou leuk zijn als jullie er ook zijn. Windhund zou gevraagd worden, maar er zijn een paar voorwaarden..................Omdat dit bij sommigen nog steeds gevoelig ligt, mogen ze de Duitse uniformen alleen tijdens de Mock Battle dragen. Als deze is afgelopen, moeten ze in Geallieerde uniformen lopen. Mijn mening is........dit hoort er ook bij, dus waarom alleen tijdens de battle, zelfs ons Duits lid heeft die mening. Maar ja, ook de mening van andere leden moet geaccepteerd worden.
Vind het al mooi dat ze er met instemden om Duitsers te vragen.


di feb 27, 2007 9:05 pm
Mr_Flibble
Bericht 
Zover ik weet heeft Thomas het een maand geleden reeds aan Mischa van de Windhund gevraagd, maar door alle restricties die hen opgelegd zouden worden voor deelname hebben ze bedankt (en ik geef ze geen ongelijk)

Dat had u reeds eerder kunnen lezen op het re-enactmentforum Juffrouw Marloes ;)


do maart 01, 2007 11:04 am
Sgtfenne
Bericht Santa Fe Event 2007
Kan zijn dat Thomas al eerder gevraagd heeft, maar de beslissing om hen uit te nodigen is pas op de vergadering van 4 februari genomen met de voorwaarden die zij zelf vorig jaar al aangaven....................dus ik weet niet of zei nu andere voorwaarden stellen dan vorig jaar. Ik hoop wel dat ze (of andere Duitse re-enactors) komen.


vr maart 02, 2007 11:31 am
Mr_Flibble
Bericht Re: Santa Fe Event 2007
Sgtfenne schreef:
... is pas op de vergadering van 4 februari genomen...


een maand geleden dus :wink:

Windhund 's reactie

Lijkt me dus niet dat ze komen, in tenue dan.


vr maart 02, 2007 1:18 pm
Maurice1976
Bericht 
Vraagje: Op de website kan ik niets terugvinden wat de entreeprijs is en of iedere dag voor het publiek toegankelijk is. Kan iemand hier iets over vertellen?


vr maart 09, 2007 10:34 am
Stephan
Bericht 
Normaal gesproken is de zondag de bezoekersdag en de entree was meen ik iets van 4 euro.
Maar als het goed is moet dat ook op de site staan.
Je moet je voorstellen...het is een ''kamp'' van de Santa Fe vereniging waar ze 5 dagen met elkaar door brengen en dan de zondag open stellen voor het publiek.
Stephan


wo jun 06, 2007 11:06 am
Maurice1976
Bericht 
Stephan schreef:
Normaal gesproken is de zondag de bezoekersdag en de entree was meen ik iets van 4 euro.
Maar als het goed is moet dat ook op de site staan.
Je moet je voorstellen...het is een ''kamp'' van de Santa Fe vereniging waar ze 5 dagen met elkaar door brengen en dan de zondag open stellen voor het publiek.
Stephan


Dat het een "kamp" is had ik al begrepen, ik kan alleen niets van entree terugvinden. Wel dat deelnemers een x bedrag moeten betalen.

[EDIT] Uiteindelijk gevonden onder 'event'
http://www.santafe-online.nl/NL/event2007/nieuws.php
[/EDIT]


wo jun 06, 2007 1:05 pm
Stephan
Bericht 
3 euro dus :) zat ik er maar eentje naast :) .
Zondag ben ik present :)
Stephan


wo jun 06, 2007 11:43 pm
Maurice1976
Bericht 
Ben ook van de partij die zondag (hoop beetje fit te zijn dan, haha)


do jun 07, 2007 8:19 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group