Het is nu vr apr 19, 2024 1:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
En hoe vonden we de meeting? 
Auteur Bericht
Brian
Bericht En hoe vonden we de meeting?
:P vertel wat jullie van de meeting vonden!


zo sep 18, 2005 3:59 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Tsja, waarom niet? Omdat we nog steeds geen mensen hebben die een dergelijke meeting kunnen en willen organiseren. Het kostnamelijk ontzettend veel werk en tijd.
Daarnaast hebben vijf standhouders op het laatste moment afgezegd.

Ik heb in ieder geval weer diverse nieuwe mensen mogen verwelkomen en zeer interessante contacten mogen leggen voor verbeteringen op diverse projecten. Daarnaast weer heel aardige gesprekken kunnen voeren met forumbezoekers en medewerkers.

Ook ik zou het liefst veel meer en grootser willen, maar helaas dat kunnen we niet aan. Daarnaast wisten we vantevoren dat 18 september geen echt gunstige dag was voor een meeting.

Maar ja het belangrijkste is dat diegenen die geweest zijn het als geslaagd hebben ervaren, ik in ieder geval wel.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo sep 18, 2005 6:53 pm
Profiel WWW
IA002
Bericht 
waarom grootser.... vaak is een kleine club van écht geinterresseerden veel leuker. Overigens viel deze meeting samen met de herdenkingen in Arnhem e.o. . De datum was natuurlijk slecht uitgekozen - overigens hadden diverse mensen daarr vooraf al op gewezen....

Mischien een reden om binnen STIWOT eens een werkgroepje op te richten die zich nú al bezig gaat houden met een volgende meeting, en zich gaat afvragen: wat willen we eigelijk met z'n meeting/dag. Misschien gekoppeld aan een battlefield tour... Dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Om helemaal van uit Groningen af te reizen voor een gezellig samen-zijn... Dat zou ik ook niet zo 1,2,3, doen .
Mensen op dit forum zijn nogal tam/lui... je moet ze dus kennelijk iets geven dat de moeite loont om de reis te gaan maken... En het is te vrijblijvend... Mischien moet je wel en intekenlijst maken...


zo sep 18, 2005 7:18 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Goed idee Pietje, wil jij die werkgroep leiden? :mrgreen:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo sep 18, 2005 7:24 pm
Profiel WWW
Kristof
Bericht 
en waarom niet in België, of aan de Belgische grens? Hierdoor ga je zowel Belgen als Nederlanders trekken. ( Het is ook gemakkelijker voor mij dan :P)


zo sep 18, 2005 7:36 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ook daar ben ik het geheel mee eens. We proberen ook regelmatig zo zuidelijk mogelijk te gaan zitten, maar wellicht moeten we een volgende keer eens tegen de grens of net in Belgie gaan zitten. De plaats moet natuurlijk wel ook met Openbaar Vervoer goed/redelijk te bereiken zijn.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo sep 18, 2005 7:50 pm
Profiel WWW
Kristof
Bericht 
Fantastisch :D fantastisch gezegd Wilco :D. Nou ja, als je hulp daarbij nodig hebt om het eens in België te organiseren, wil ik gerust helpen. Niet slecht bedoeld, maar als Belg is het voor mij misschien wel iets gemakkelijker voor zoiets. Het verschilt waarschijnlijk wel tussen België en Nederland qua openbaar vervoer etc.


zo sep 18, 2005 8:19 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Vond het gezellig, heb wat nieuwe mensen gesproken en wat mooi dingen gezien. Maargoed, het was een beetje rustig....

Afbeelding

...had iedereen wel alle ruimte om de verschillende items te bewonderen :P !


zo sep 18, 2005 8:56 pm
Profiel
Nico
Bericht 
Awel , om even verder te gaan om iets te organiseren meer in de buurt en of in België zeker doen .
Ik wou wel komen maar Soesterberg was mij net iets te ver spijtig genoeg.
Dus misschien een oproep aan alle Belgen (en natuurlijk ook Nederlanders)op deze site laat u horen en dan is het misschien echt wel eens de moeite om het wat dichter bij ons te organiseren .
En mensen met de zelfde interessen wat dichter bij elkaar te brengen en ook ervaringen en misschien ook plaatsen die men zeker eens moet bezoeken uit te wisselen in en rond België.


zo sep 18, 2005 10:13 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Ik vond het ook leuk een aantal van jullie eens ontmoet te hebben. Ik ben het op zich wel met K.J. Koster eens; wat meer activiteit en eventueel een battlefieldtour zouden een leuke aanvulling zijn. Maar dit zal inderdaad ook veel meer werk zijn...


zo sep 18, 2005 10:13 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Ik ben ondertussen ook weer een beetje bijgekomen. Ondanks dat er minder mensen waren dan de vorige keer vond ik het wel geslaagd. Het gaf mij in ieder geval een keer de kans om wat langer met iedereen te praten en eindelijk eens kennis te maken met nieuwe medewerkers als Arnold, Auke en Brian (en vast nog een paar die ik zoals altijd weer eens vergeet :cry:). Foto's zijn er dan ook maar weinig, want om nu foto's te gaan maken als je met iedereen aan het babbelen bent is ook zo onbeleefd :mrgreen:.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


di sep 20, 2005 12:40 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Nico schreef:
Dus misschien een oproep aan alle Belgen (en natuurlijk ook Nederlanders)op deze site laat u horen en dan is het misschien echt wel eens de moeite om het wat dichter bij ons te organiseren .


Wees maar gerust dat de Belgen binnen STIWOT zich geregeld laten horen! 8)

Tis idd geen slecht idee om eens naar België te komen.

Gerd


wo sep 21, 2005 2:13 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Het plannetje is om volgend voorjaar (april/mei) weer een meeting in een museum te organiseren. Iemand een idee waar we voor zoiets in Belgie welkom zouden zijn en willen mensen dit meehelpen organiseren?
We hebben immers nu alle tijd om een goede meeting in elkaar te zetten.

Zou Eben Emael een mogelijkheid zijn? Is daar ruimte voor een meeting? Kunnen we daar eventueel wat STIWOT stands neerzetten? Als je dat rond mei doet, kan je gelijk een mooie rondleiding er aan vast koppelen.
Of heeft er iemand een beter idee? Andere locatie? Ander mooi museum dat goed of beter te berieken is in Belgie?

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo sep 21, 2005 2:19 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Leuk en heel interessant, maar Breda is nog geen Belgie :lol: :wink:
We kunnen hem inderdaad eens bekijken. Ik ken het daar niet en weet dus ook niet of ze een geschikte ruimte hebben.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do sep 22, 2005 8:13 am
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Zou Eben Emael een mogelijkheid zijn? Is daar ruimte voor een meeting? Kunnen we daar eventueel wat STIWOT stands neerzetten? Als je dat rond mei doet, kan je gelijk een mooie rondleiding er aan vast koppelen.
Of heeft er iemand een beter idee? Andere locatie? Ander mooi museum dat goed of beter te berieken is in Belgie?


Misschien eens vragen aan Bart Geraerts. Dit heeft daar waarschijnlijk een beter zicht op.

Gerd


ma sep 26, 2005 6:40 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group