Het is nu do maart 28, 2024 9:43 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Adoptie van Robert K Ramsdell 
Auteur Bericht
97Th Division
Bericht 
Bedankt maar hier had ik alleens een eerder gezocht :wink:

Mvg 97Th Division


zo jul 01, 2007 8:23 pm
97Th Division
Bericht 
Niet veel nieuws meer binnen, Don is nog steeds op vakantie maar ik email vaak met een dochter van de oudste broer. Ze schreef dat ze laats nog een brief van Robert heeft gelezen die hij een paar dagen heeft verstuurd naar de oudste broer voor hij sneuvelde. Hij heeft het er erg moeilijk mee gehad en nog steeds dus maar de dochter zou eens met hem praten misschien dat er dan toch nog informatie uitkomt :)

Weet iemand trouwens wat ongeveer het bereik van een Duitse mortier in WO2 was aangezien Robert door een mortier geraakt was tijdens een verkenningsmissie dus ben toch benieuwd. Ik neem aan dat hij net ongelukkig geraakt is maar ben toch benieuwd op welke afstand het kan zijn.

Grtz 97Th Division


ma aug 20, 2007 1:13 pm
ron_R
Bericht 
hoi
als je ooit de kans hebt bezoek de familie maar eens in amerika
heb heb het ook gedaan van het eerste graf die ik geadopteerd heb
heb nog nooit z'n dankbbare mensen mee gemaakt
zelfs een een oud bemanningslid bezocht en in de krant daar gestaan
heb nog nooit z'n dankbare mensen mee gemaakt
het word onderhand familie van je
ron


di aug 21, 2007 7:13 pm
97Th Division
Bericht 
Ron bedankt voor je post. Ik hoop zeker ooit langs te kunnen gaan want al van die bedank emails wordt je warm van hoe dankbaar ze zijn. Wat ik allemaal hoor van hun is gewoon geweldig zo leer je toch meer over elkaar kennen, Robert had nog 3 broers en was erg hecht met de 2e oudste daarvan die heeft het ook erg moeilijk gehad toen het nieuws kwam over Robert zijn dood. De anderen hebben het uiteraard ook moeilijk gehad maar nu weten ze toch dat er gezorgt wordt voor de gesneuvelden.

Groetjes 97Th Division

ps: ik heb al antwoord over mijn vraag van de Duitse mortieren en hun bereik


wo aug 22, 2007 1:15 pm
ron_R
Bericht 
hoi niagara is maar een uurtje of 6 a 7 rijden van new york city dus dat is zeker te doen


wo aug 22, 2007 7:04 pm
John S.
Bericht 
Niagra. Inderdaad.
Ik heb ooit enige tijd op een College in St. Catherines 'verbleven'. Wij sprongen regelmatig in de auto om (s'avonds) naar de Falls toe te rijden. We zaten dan wel aan de Canadese kant van de Niagra Falls.
Maar goed, genoeg verhalen over vroeger en to the point: het is wellicht handiger om een vlucht naar Toronto te boeken. Dan ben je in een paar uurtjes in Niagra. hoef je alleen nog maar even de gens over (denk aan het Visum). Bespaart je wel een hoop reistijd.


do aug 23, 2007 11:39 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group