Het is nu za apr 20, 2024 1:15 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Adoptie van Robert K Ramsdell 
Auteur Bericht
97Th Division
Bericht 
Je hoord het,als je nog vragen hebt wil ik die graag beantwoorden altijd leuk om over te vertellen :wink:

Mvg 97Th Division


wo mei 24, 2006 4:59 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik had wel graag een graf willen adopteren.
Maar ik woon er erg ver vandaan.(2 uur) :cry:
En ik heb erg weinig tijd om er heen te gaan. :cry:
Hopelijk heb ik later meer tijd en zou ik het zeker doen.


wo mei 24, 2006 5:18 pm
97Th Division
Bericht 
Dat is jammer ja.Waarom kom je niet eens een kijkje nemen aanstaande zondag want dan is uiteraard memorial day en krijg je misschien al eens een indruk.Is maar een idee he :wink:


wo mei 24, 2006 6:24 pm
-Spitfire-
Bericht 
97Th Division
Op de site van Margraten lees ik dat je een paar keer per jaar bloemen moet leggen bij de graven.
Maar weet jij hoeveel keer per jaar dat moet?
Want zoals je weet kan ik er niet vaak heen.
Als het niet zo vaak hoeft zo ik graag een graf willen adopteren.


zo mei 28, 2006 12:01 pm
Panky51
Bericht 
Niets moet...Ook al breng je maar een paar maal per jaar een bezoek, is dat ook goed !


zo mei 28, 2006 12:38 pm
97Th Division
Bericht 
Het adopteren is inderdaad geheel op vrijwillige basis zoals Panky51 eigenlijk al aangaf.Ze hopen natuurlijk dat zon graf in goede handen valt die er ook echt aandacht aan schenk.Daarom wordt dat gevraagt. :wink:

Mvg 97Th Division


zo mei 28, 2006 1:11 pm
-Spitfire-
Bericht 
Oke bedankt voor alle informatie ik denk er nog even over na.
Jullie horen het wel.


zo mei 28, 2006 1:24 pm
Panky51
Bericht 
Ik woon er ook ver van af, maar bezoek de geadopteerde graven meerdere malen per jaar en ben in contact met de betreffende families, die ik al foto's heb kunnen zenden van de graven van hun dierbaren.
Moet nu haasten om naar Margraten te rijden.....nu vanuit Luik dus ik ben op tijd !


zo mei 28, 2006 1:35 pm
John S.
Bericht 
Panky51:

Citaat:
Moet nu haasten om naar Margraten te rijden.....nu vanuit Luik dus ik ben op tijd



Jammer dat je er niet bij kon zijn !!!


ma mei 29, 2006 7:44 am
-Spitfire-
Bericht 
97TH Division heb je nog informatie binnen gekregen over Robert K Ramsdell?


wo jun 14, 2006 9:06 pm
97Th Division
Bericht 
Ik ben er nog aan bezig en met deze week als laatste les week en iedere dag maar 2 uur school vanwege een toetsweek moet dat wel zeker lukken :lol: :wink:

Mvg 97Th Division


wo jun 14, 2006 9:09 pm
97Th Division
Bericht 
In de vakantie ben ik naar het WWII memorial geweest in Washington en daar waren verscheidene databanken dus had ik ook maar effe geprobeerd en het enige nieuwe wat ik te weten ben gekomen is: KIA (Killed In Action dus )


vr jul 28, 2006 2:55 pm
97Th Division
Bericht 
Hallo iedereen ,

Het is alweer lang geleden sinds ik iets gepost hebt over mijn zoektocht met beide adoptiegraven.Ik zie wel al dat andere mensen ook al goed voorruit zijn gekomen bravo dus :wink: :!:

Ik heb laats gelukkig informatie ontvangen van een contactpersoon van me met wat informatie over Robert K Ramsdell en George Zouvelos die mijn zoektocht al veel beter helpen :)

De informatie van Robert is het minst maar zeker niet het minst waard.
Het volgende heb ik daarvan ontvangen :

-Ik heb een hele lijst ontvangen met mensen uit Niagara wat het leger zijn ingegaan

-Een verslag van wat er met zijn eenheid ( 303e Regiment , 97e Divisie) de dag voor zijn sneuveldatum is gebeurd, hieruit weet ik al waar ze preciezer zaten

-Ik ben erachter gekomen dat 13 april 1945 op een vrijdag viel , Robert is dus op een vrijdag gestorven.


do jan 11, 2007 5:56 pm
Cathaleine
Bericht 
97TH Division, heb je nog informatie binnen gekregen over je adoptiegraven?


di feb 13, 2007 3:02 pm
97Th Division
Bericht 
Voorlopig nog niet , ik had al contact willen opnemen met de lokale kranten waar ze vandaan kwamen maar dat wordt iets voor de vakantie want er was iets tussengekomen en van Bob Rowland hoor ik af en toe nog wat maar die heeft nu zijn aandacht bij zijn vrouw die helaas ziek is.


wo feb 14, 2007 6:05 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group