Het is nu do apr 18, 2024 2:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Standard form 180 
Auteur Bericht
Jeeper704
Bericht 
Citaat:
Ik vind het buitengewoon kinderachtig dat er op dit forum niet gequote mag worden naar een bericht op jullie forum. Ik vermeld netjes de bron, jullie forum dus, erbij.


Man man man, jullie hebben echt een zwaar leven dat jullie alles zo serieus opnemen. :roll:

Citaat:
BTW, er staat generally maar ze willen graag dat je het even vraagt. Maar ik hoor maandag wel van Ken of Bob dit ook echt gedaan heeft.


Wel, Harro, dit valt me dan tegen van jou.
[EDIT barry]Twijfelen aan iemands integriteit is een ernstige beschuldiging en lijkt me hier niet op zijn plaats[/EDIT].

Ons doel is de (amateur) onderzoeker een handje te helpen, niets meer, niets minder. Vormen wij dan zo'n bedreiging voor jullie dat jullie allerlei redenen zoeken om ons af te breken??? Die opmerkingen over het ETO Forum zijn bijzonder ongepast en getuigt van weinig volwassenheid.

Citaat:
Daarnaast we zijn er toch om elkaar te helpen? Ik vind daarom een boete van €500,- echt onzin en volgens mij is dit gebasseerd op onzin. Ik zou graag willen weten hoe jullie op dit bedrag zijn gekomen?


Dat is wat het is, onzin!
Daarom ook m'n "lighten up" naar jullie toe.
Het is blijkbaar moeilijk deze tijden om het onderscheid te maken.
Alsof wij gaan beboeten op zaken die niet van ons zijn.

Het punt blijft; een vriendelijke vraag naar ons toe, niets meer, niets minder.
We zijn er inderdaad om elkaar te helpen.
Dat is één van de redenen waarom ik me nu ook heb aangemeld trouwens.

Citaat:
Overigens hebben jullie ook foto's van Go2War2 gebruikt op het forum en die mogen ook niet zomaar worden overgenomen...


We zullen maar zwijgen over de talrijke schendingen op dit en andere fora zeker?
Het gaat er trouwens niet om om deze foto's, het gaat hier over het Form 180.

Erwin


za feb 17, 2007 11:05 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
STIWOT is geen partij in deze. Wanneer door de persoon die een item bewerkt heeft verzocht wordt een door hem bewerkt item, dat door een derde geplaatst is, te verwijderen zullen wij daar gehoor aan geven.

Afkoelslotje.

Ik dacht dat dit onderwerp was afgesloten en dat we hadden afgesproken dit verder via PM of E-mail berichten te behandelen. Vragen, opmerkingen en uitleg mogen dan ook via mij. Op het forum wil ik hier geen posts meer over zien, ik zet niet voor niets een slotje. Punt.


za feb 17, 2007 11:08 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group