Het is nu vr maart 29, 2024 12:52 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Persoonlijke indrukken adoptie en Memorial Day 2007 
Auteur Bericht
Crann Buidhe
Bericht Persoonlijke indrukken adoptie en Memorial Day 2007
Voor iedereen met een of meerdere adoptiegraven op de Amerikaanse begraafplaats in Margraten geldt de volgende uitnodiging :

Degenen die interesse hebben kunnen voor Memorial Day een afspraak maken met mij of mijn collega om voor die dag enkele foto's te nemen van jou bij het graf (of graven) om deze te gebruiken bij een persoonlijk verhaal over wat jou binding is met WO II, het hoe en waarom van de adoptie en jouw eigen indrukken en emoties van en bij Memorial Day 2007. Je bent volkomen vrij om je eigen verhaal te schrijven. Dit verhaal wordt dan gepubliceert op mijn eigen website "Fallen But Not Forgotten".
Dit is niet alleen boeiend voor Nederlandse bezoekers van de website , maar zeker ook voor de gasten uit de VS. Zestig procent van onze bezoekers komt uit de VS, vandaar.

Heb je interesse, neem dan contact op met Bert Caris via : beca@fallennotforgotten.nl of met Marcel Kleijkers via : makl@fallennotforgoten.nl

[EDIT: Egbert]E-mailadressen aangepast in verband met spam.[/EDIT]


do apr 12, 2007 7:51 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group