Het is nu do maart 28, 2024 4:06 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Begraafplaats Arlington 
Auteur Bericht
Dennis N
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Schitterend, John!


Dat komt niet helemaal passend over na John's laatste post...

Indrukwekkend John.


vr okt 12, 2007 10:00 pm
muncio
Bericht 
Ja top gedaan Jumpmaster


vr okt 12, 2007 11:30 pm
-Spitfire-
Bericht 
Dennis N schreef:
-Spitfire- schreef:
Schitterend, John!


Dat komt niet helemaal passend over na John's laatste post...


Ik had het over de foto's :roll:


za okt 13, 2007 10:11 am
Dennis N
Bericht 
Dat geloof ik ook wel, maar zoals ik al zei, je reply komt niet echt lekker over net na de post van John met daarin foto's van rouwende familie. Om daar trouwens foto's van te nemen vind ik ook niet echt netjes, maar dat terzijde...


za okt 13, 2007 10:24 am
ron_R
Bericht 
2 jaar geleden op arlington geweest een een rondleiding gedaan onder leiding van een gids die vertelde dat het verboden was om foto's te maken van begrafenisen die plaats vonden


za okt 13, 2007 5:41 pm
John S.
Bericht 
Er zijn via de site van Arlington tal van foto's te vinden van begrafenissen.
Je kunt het netjes vinden of niet. Het geeft wel aan hoe vreselijk oorlog is en foto's (overigens van een behoorlijke afstand genomen) hebben in dezen een educatief karakter.

Een Ron-R..het is NIET verboden om foto's te nemen van begrafenissen.


za okt 13, 2007 10:28 pm
John S.
Bericht 
Antwoord op de vraag van Egbert betreffende sectie 12. Hoewel er hard wordt gewerkt om de begraafplaats 'netjes' te houden is het inderdaad nog hier en daar een 'rommeltje'.

Hier nog een aantal opmerkelijke voobeelden. Ik hoop niet dat ik iemand kwets met het plaatsen van deze foto's ....... :roll:


Afbeelding


Afbeelding


za okt 13, 2007 10:34 pm
Dennis N
Bericht 
Jumpmaster schreef:
Je kunt het netjes vinden of niet. Het geeft wel aan hoe vreselijk oorlog is en foto's (overigens van een behoorlijke afstand genomen) hebben in dezen een educatief karakter.


John, het was enkel mijn bescheiden mening, geen aanval of wat dan ook.
Ik heb geen foto's van een begrafenis nodig om te zien hoe vreselijk een oorlog is. Persoonlijk zou ik er helemaal niets van moeten hebben als ik gefotografeerd werd tijdens de begrafenis van een geliefde en ik denk velen met mij.
Als het vrij is om daar te fotograferen, be my guest, ik zeg alleen dat ik het niet zou doen, omdat ik het niet gepast vind.


za okt 13, 2007 10:44 pm
John S.
Bericht 
Dennis,

Citaat:
Als het vrij is om daar te fotograferen, be my guest, ik zeg alleen dat ik het niet zou doen, omdat ik het niet gepast vind.


Dit is heel netjes en correct van je.......Hulde.


za okt 13, 2007 10:47 pm
JaqLah
Bericht 
Vraagje???

Omdat J.F.Kennedy de promotor van de "Green Berets" was, was er, na zijn overlijden, afgesproken dat er altijd een groene baret op zijn gedenksteen zal liggen. Toen ik er, enige tijd geleden, een bezoek bracht lag er GEEN baret. De NL/USA gids was hiervan niet op de hoogte en kon er daarom geen verklaring over geven. Wie weet waarom?? heeft dit iets met diefstal te maken, of is er een andere verklaring voor.

Ben bezig in "Gevallen zonen" ( Gardens of Stone) van Nicholas Proffitt. Dit gaat over "The Old Guard" ( Pluimenbrigade/de derde horde ) de ceremonie afdeling van Arlington National Cemetery.

Volgens de schrijver is de begraafplaats 1 x 1 KM groot en de Pluimenbrigade bestaat uit 1.500 manschappen.

Groet, JaqLah.


wo okt 24, 2007 6:36 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Jumpmaster schreef:
Antwoord op de vraag van Egbert betreffende sectie 12. Hoewel er hard wordt gewerkt om de begraafplaats 'netjes' te houden is het inderdaad nog hier en daar een 'rommeltje'.

Hier nog een aantal opmerkelijke voobeelden. Ik hoop niet dat ik iemand kwets met het plaatsen van deze foto's ....... :roll:

Heel hartelijk dank, Jumpmaster voor het nemen van de foto's! Blijkbaar een zooitje op sommige plekken! Die boom is gewoon om die steen heen gegroeid! :shock:

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


wo okt 24, 2007 8:34 pm
Profiel
sky
Bericht 
Wow Jump indrukwekkende foto's,

wel mooi om te zien Pappy Boyington , The Black Sheep squadron, keek vroeger altijd naar die tv serie op Sky Channel. :)

http://www.acepilots.com/aces214.html

nogmaals mooie foto's. en jammer dat ze sommige graven zo laten gaan, maar heeft toch ook wel wat. ( famille waarschijnlijk allemaal overleden of zo?? )


do okt 25, 2007 9:25 am
John S.
Bericht 
Enige opnamen genomen deze Kerstmis:

[img]http://i246.photobucket.com/albums/gg109/sfearing/Arlington%[/img]

[img]http://i246.photobucket.com/albums/gg109/sfearing/Arlington%[/img]

[img]http://i246.photobucket.com/albums/gg109/sfearing/Arlington%[/img]

[img]http://i246.photobucket.com/albums/gg109/sfearing/Arlington%[/img]


Bron: Scott MDW-f.


zo dec 30, 2007 11:24 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group