Het is nu vr maart 29, 2024 12:05 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
[Memorial Day] Henri-Chapelle - 26 mei 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht [Memorial Day] Henri-Chapelle - 26 mei
Zijn er nog mensen die naar de Memorial Day op Henri-Chapelle gaan op 26 mei?

Afbeelding


zo mei 20, 2007 12:26 pm
Missing in Action
Bericht 
Hoi Spitfire,

Wel een "paar dagen" te laat, maar ja, ik ben er in elk geval geweest. Ga je er vaker naar toe ?

M.I.A.


za jun 09, 2007 3:16 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik ben niet geweest. Mijn vader wilde namelijk niet eerst helemaal naar Henri-Chapelle rijden en daarna helemaal naar Margraten.

Heb je soms foto's? Ik wil er namelijk een paar naar de familie sturen van mijn adoptiegraf aldaar. Ik ben wel een dag later geweest maar ik wil ook graag wat foto's van de ceremonie sturen! :D


za jun 09, 2007 3:23 pm
Missing in Action
Bericht 
Ik heb zelf geen foto's omdat ik er met de dochter van een gesneuvelde soldaat was. We hadden gereserveerde plaatsen en dan ziet het ook zo dom uit als je midden in de ceremonie opstaat en foto's begint te maken ... Ik zal kijken of een kennis een paar foto's heeft, dan stuur ik ze je. Ik laat het je nog weten !


za jun 09, 2007 6:46 pm
-Spitfire-
Bericht 
Haha, jij heet niet toevallig Peter? :wink:
Zo ja, dan hebben wij al contact met elkaar via de mail! :D


za jun 09, 2007 7:29 pm
Missing in Action
Bericht 
Citaat:
Haha, jij heet niet toevallig Peter?


Yep ...


za jun 09, 2007 7:41 pm
muncio
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Ik ben niet geweest. Mijn vader wilde namelijk niet eerst helemaal naar Henri-Chapelle rijden en daarna helemaal naar Margraten.

Heb je soms foto's? Ik wil er namelijk een paar naar de familie sturen van mijn adoptiegraf aldaar. Ik ben wel een dag later geweest maar ik wil ook graag wat foto's van de ceremonie sturen! :D


UHHH joh das 15 min rijden van Margraten jullie waren al 2 uur onderweg maar goed ik ben woensdag 6 juni D Day op Henri Chapelle geweest.


zo jun 10, 2007 11:17 am
-Spitfire-
Bericht 
:roll: Volgens mij was het op 26 mei Memorial Day op Henri-Chapelle, en op 27 mei Memorial Day op Margraten. Dus dan zouden we eerst op zaterdag 2 uur heen en terug moeten rijden en op zondag nog een keer...
En op 27 mei ben ik voordat ik naar Margraten ging nog even naar Henri-Chapelle gegaan...


zo jun 10, 2007 11:21 am
muncio
Bericht 
o ja haha
sorry was wat laat geworden vannacht :shock: :D


zo jun 10, 2007 11:22 am
Missing in Action
Bericht 
Als je dan toch onderweg bent, dan kun je volgend jaar ook meteen de Memorial Day Ceremony op Ardennes bijwonen, die is op zaterdagochtend ... Familie-weekend op het kerkhof ...


zo jun 10, 2007 11:53 am
-Spitfire-
Bericht 
Volgend jaar willen we kijken of we ergens een weekendje kunnen blijven. Dan zouden we inderdaad naar alle drie de Memorial Day ceremonies kunnen gaan.


zo jun 10, 2007 2:54 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group