Het is nu vr maart 29, 2024 12:18 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Adoptiegraven Henri-Chapelle van Forumleden 
Auteur Bericht
muncio
Bericht 
Ahum nee dat wordt me te gortig om vanuit Noord Nederland te reizen aangezien die week erop naar HurtgenWald ga.

En leuk ook dat ik nu zo moet vernemen dat er een adoptie ceremonie is. Konden ze de adoptanten daar niet van op de hoogte stellen!?.


di sep 11, 2007 1:28 pm
Missing in Action
Bericht 
Citaat:
En leuk ook dat ik nu zo moet vernemen dat er een adoptie ceremonie is. Konden ze de adoptanten daar niet van op de hoogte stellen!?.


Muncio, zoals gezegd ik kom bijna 2x per maand op Henri-Chapelle en ik wist er ook niets van. Dat zal komen omdat ik de laatste tijd niet zo vaak meer ben geweest, maar ik vind wel dat je 100% gelijk hebt ! Ze hadden de adoptanten hiervan op de hoogte moeten stellen. Ik zal proberen te achterhalen wat er nu precies de bedoeling van is !


di sep 11, 2007 3:58 pm
Missing in Action
Bericht 
Hallo iedereen,

Ik heb net een paar telefoontjes gepleegd om erachter te komen wat nu eigenlijk de bedoeling is op donderdag 20 september. Er staat dan een groep op het kerkhof die probeert adopties aan de man te brengen. Het gaat dus niet om een ceremonie voor bestaande adoptanten, maar om een ceremonie die zoveel mogelijk mensen wil bewegen een graf te adopteren. Ik hoop dat dit iedereen een beetje verder helpt.

Groet,

M.I.A.


di sep 11, 2007 5:05 pm
Dennis N
Bericht 
Prima, dan is het gerucht dat het adoptie programma beeindigd zou worden dus ook meteen de kop ingedrukt!

Bedankt!


di sep 11, 2007 5:08 pm
-Spitfire-
Bericht 
Het zal wel storm lopen op een donderdag met bezoekers, het is er normaal al niet overdreven druk, laat staan op een donderdag. Ik snap niet dat ze dat niet op een zaterdag of zondag doen. Maar dat is mij mening :wink:


di sep 11, 2007 5:15 pm
Missing in Action
Bericht 
Ik heb geen enkel idee waarom ze het op donderdag houden, maar of het er storm loopt waag ik te betwijfelen :? . Zelfs al zou het op een zaterdag zijn, op Henri-Chapelle is het nooit echt druk. Bovendien als een dergelijke "ceremonie" bekend wordt via een aantal wazige berichten en niemand weet wat er nu precies aan de hand is, dan zullen weinig nieuwe gezichten verschijnen. Ik denk dat er inderdaad wel wat opkomst van daar uit de buurt zal zijn, maar of er een echte toeloop is ... geen idee, maar ik hoop het natuurlijk van wel !


di sep 11, 2007 5:26 pm
RainbowRob
Bericht 
Beetje vreemd dan wel eigenlijk dat toen ik er was en vroeg of ze ook adoptie certificaten hadden zoals in Margraten werd mij verteld dat ik die zou krijgen op de speciale ceremonie voor mensen die een graf hadden! :shock:


di sep 11, 2007 7:18 pm
Missing in Action
Bericht 
Ja dat is inderdaad vreemd. Het probleem is dat ik Caroline nu niet bereiken kan. Aangezien haar moeder afgelopen donderdag overleden en vandaag begraven is, zal ze nog niet op haar werk zijn. Ik kan haar wel een mailtje sturen en intussen wachten we op haar antwoord.


di sep 11, 2007 7:26 pm
RainbowRob
Bericht 
Ik had ook al een mailtje gestuurd dus we zullen wel zien


di sep 11, 2007 7:35 pm
Missing in Action
Bericht 
Welk e-mailadres heb je gebruikt ? Dat van het kerkhof zelf ? Of dat van Caroline ?


wo sep 12, 2007 6:08 am
RainbowRob
Bericht 
Ik heb een email gestuurd naar het kerkhof.


wo sep 12, 2007 11:55 am
Missing in Action
Bericht 
OK ! Ik heb vanochtend om 6.00uur ook nog een mail naar haar eigen e-mail adres gestuurd. We zullen zien wat het wordt, als er maar duidelijkheid is over wat er nu precies gaat gebeuren op de 20e !!


wo sep 12, 2007 12:22 pm
Dennis N
Bericht 
Heren, niet om het een of ander, maar vinden jullie het zelf ook niet een beetje raar om haar lastig te vallen over zoiets? Deze vrouw heeft net haar moeder verloren, ik denk dat haar gedachten momenteel wel ergens anders zijn dan bij een ceremonie voor adoptanten....


wo sep 12, 2007 12:36 pm
RainbowRob
Bericht 
Vandaar ook dat mijn email niet aan haar gericht is maar naar het kerkhof. Verder ben ik met je eens dat ze nu echt met haar gedachten ergens anders zal zijn.


wo sep 12, 2007 12:38 pm
John S.
Bericht 
Ik vind dat Dennis gelijk heeft in dezen.
Mijn tip: heb geduld, je krijgt echt wel antwoord.
Ik heb nog met Caroline Oliver gemaild op 3 september...Maar op dit moment heeft zij andere zaken aan haar hoofd.
Jullie mails lopen echt niet weg uit haar PC. :mrgreen:
Dus be patient and hang tough :!:


wo sep 12, 2007 7:40 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group