Het is nu di apr 16, 2024 5:06 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vraag over SF180 
Auteur Bericht
RainbowRob
Bericht 
Misschien even een domme vraag dan maar ik heb net de IDPF en sf-180 ingevuld en wil ze opsturen naar de VS. Wie kan mij vertellen hoeveel ik er dan op moet aan postzegels? Moet ik dan ook nog iets meesturen van zegels ofzo voor als ze iets naar mij willen terugsturen?


wo aug 29, 2007 5:02 pm
Dennis N
Bericht 
Naar het postkantoor brengen, daar hebben ze speciale zegels met bijv. priority. Een brief van 1 of 2 vellen wordt meestal met 0,89 eurocent gefrankeerd. En nee, je hoeft geen extra zegels mee te sturen, breng ze ook niet op ideeen! ;)


wo aug 29, 2007 5:15 pm
RainbowRob
Bericht 
haha dankje Dennis


wo aug 29, 2007 6:01 pm
Bob
Bericht 
Dennis N schreef:
Naar het postkantoor brengen, daar hebben ze speciale zegels met bijv. priority. Een brief van 1 of 2 vellen wordt meestal met 0,89 eurocent gefrankeerd. En nee, je hoeft geen extra zegels mee te sturen, breng ze ook niet op ideeen! ;)


Je mag eventueel cash geld in dollars meesturen heb ik ooit eens gelezen op de NARA website. Als je geluk hebt, krijg je de uitslag eerder thuis ;)

Bob


wo aug 29, 2007 6:54 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group