Het is nu vr maart 29, 2024 2:44 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
NCRV, Netwerk. 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 
Dennis:

Citaat:
Waarom PM? Wellicht zijn er meer geinteresseerden in dit materiaal dus lezen we dat hier graag op het forum!



Ik ben ook heel benieuwd naar de beelden en waar ze vandaan komen.


vr sep 19, 2008 8:08 am
Maurice1976
Bericht 
Dennis N schreef:
Waarom PM? Wellicht zijn er meer geinteresseerden in dit materiaal dus lezen we dat hier graag op het forum!


Ja dat kan natuurlijk ook...

Maar goed ik heb van Wesley begrepen dat de opnamen uit een prive-collectie komen en niet te verkrijgen zijn.


vr sep 19, 2008 9:26 am
wesley
Bericht 
Let's Go schreef:
Het ging niet alleen om de band toch? Ik dacht dat ze het hadden over de band, plus familie, vrienden en bekenden van bandleden. De band zelf heeft de namen van alle (ik meen 41) vermisten uit Iowa geadopteerd, omdat Glenn Miller afkomstig was uit Iowa.


Yep, dat dacht ik dus ook :!:


vr sep 19, 2008 3:59 pm
wesley
Bericht 
Maurice1976 schreef:
Dennis N schreef:
Waarom PM? Wellicht zijn er meer geinteresseerden in dit materiaal dus lezen we dat hier graag op het forum!


Ja dat kan natuurlijk ook...

Maar goed ik heb van Wesley begrepen dat de opnamen uit een prive-collectie komen en niet te verkrijgen zijn.


De beelden die zijn uitgezonden in de reportage behoren tot privè opnamen die ik heb gekregen over Robert Cole.

Dat ik ze eenmalig ter beschikking heb gesteld aan de NCRV kwam vanwege de hoofdrol die Cole had in deze reportage, ze hebben ook alleen maar dat specifieke stukje gezien, en rechtstreeks gefilmd van de televisie bij mij thuis. De opnamen eromheen hebben ze zelf ergens vandaan gehaald.


vr sep 19, 2008 4:02 pm
muncio
Bericht 
Laten we het nu prijzen dat er mensen zijn die een graf willen adopteren.
Echter kijk wel naar het graf om en onderhoud contact indien mogelijk met de familie.


vr sep 19, 2008 6:22 pm
Dennis N
Bericht 
wesley schreef:
Maurice1976 schreef:
Dennis N schreef:
Waarom PM? Wellicht zijn er meer geinteresseerden in dit materiaal dus lezen we dat hier graag op het forum!


Ja dat kan natuurlijk ook...

Maar goed ik heb van Wesley begrepen dat de opnamen uit een prive-collectie komen en niet te verkrijgen zijn.


De beelden die zijn uitgezonden in de reportage behoren tot privè opnamen die ik heb gekregen over Robert Cole.

Dat ik ze eenmalig ter beschikking heb gesteld aan de NCRV kwam vanwege de hoofdrol die Cole had in deze reportage, ze hebben ook alleen maar dat specifieke stukje gezien, en rechtstreeks gefilmd van de televisie bij mij thuis. De opnamen eromheen hebben ze zelf ergens vandaan gehaald.


Ok, mag ik dan ook vragen waarom je deze beelden niet mag delen met andere geinteresseerden? Wil de familie dit niet of heeft het met een vorm van copyright te maken?


vr sep 19, 2008 10:56 pm
wesley
Bericht 
Er zitten privè beelden (eigen opnamen) tussen van de familie, uit respect zal ik ze nooit gebruiken. Heb ik ook beloofd! Want ik vind dat er grenzen zijn.
En ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.


za sep 20, 2008 8:26 am
Dennis N
Bericht 
Natuurlijk, maar dan weten we in ieder geval hoe of wat.


za sep 20, 2008 8:29 am
muncio
Bericht 
Pcies hoe Dennis N het stelt.


zo sep 21, 2008 12:03 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group