Het is nu do apr 18, 2024 8:32 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
[Adoptie] Eugene E. Lockhart 
Auteur Bericht
Let's Go
Bericht 
Ah ja, nu ik je bericht nog een keer lees snap ik het ook :D


di sep 23, 2008 9:32 pm
Dennis
Bericht 
Op het missing air crew report dat ik heb staat enkel 5231 N 1323 E
Meer kan ik er ook niet van maken. De info die Let's Go al geeft vind ik al heel wat.
Ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden maar dan weet ik nu in ieder geval wel ongeveer waar het vliegtuig is neer gekomen. Bedankt.


di sep 23, 2008 9:32 pm
Dennis
Bericht 
Het raport stamt uit 1946, dus neem aan dat het toen wel gebruikt werd, kan er niet meer van maken.
Ik ben voor nu in ieder geval tevreden met het resultaat dat Let's Go me al bied.


di sep 23, 2008 9:35 pm
Dennis N
Bericht 
Ik heb er even een kaart uit een andere MACR bijgepakt, zulk soort coordinaten werden toen dus al wel gebruikt. En als ik op die kaart die coordinaten pak, kom je inderdaad op Berlijn uit.

Dit zal inderdaad een coordinaat zijn waar het vliegtuig ongeveer is neergekomen, want in alle hectiek geloof ik niet dat er iemand precies ging plaatsbepalen.


di sep 23, 2008 9:40 pm
Dennis
Bericht 
Even om terug te komen op het contact met de familie, we hebben contact gehad met de weduwe van Lockhart Eugene E, het was een erg emotioneel en positief gesprek en ze wil ook in contact blijven met ons.

Dennis


za sep 27, 2008 10:29 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group