Het is nu do maart 28, 2024 10:12 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Adoptant gezocht 
Auteur Bericht
Pieter F
Bericht Adoptant gezocht
Zoals jullie wellicht in dit topic al gelezen hebben, heb ik sinds kort contact met de familie van Robert Hull. Nu ligt ook zijn broer John op Margraten begraven en de familie is erg benieuwd wie dat graf dan geadopteerd heeft.

De familie heeft mij gevraagd of ik erachter kan komen wie de adoptant is. Een mailtje naar de Adoptiegravenstichting heeft voorlopig nog niet tot een reactie geleid. Mocht dit alsnog gebeuren dan kunnen zij mij natuurlijk geen naam en adres geven i.v.m. de privacy. Mocht er echter iemand van dit forum weten wie de adoptant is, hoe ik diegene wel kan vinden of iets dergelijks, alle hulp is welkom..


zo okt 19, 2008 11:50 pm
Ronald S
Bericht 
Pieter,

Ik heb al vaker in dezelfde situatie gezeten en weet uit ervaring dat als de familie een mailtje naar de adoptie stichting stuurt men zeker de gevraagde informatie krijgt.

Groet

Ronald


ma okt 20, 2008 6:32 am
Jappieyo
Bericht 
Pieter,

Ik ben het Jasper, mail mij even op me hotmail...dan heb ik wel een tip voor je hoe je snel antwoord krijgt.
Ben blij dat je goed contact hebt met de fam nu...dat was wel even anders nadat ik ze gevonden had :wink:

Griet,

Jasper


ma okt 20, 2008 12:21 pm
Jappieyo
Bericht 
Ok voordat ik het vergeet: zet dit soort verzoeken ook op het forum van Sebastiaan, hoe meer mensen je kunnen helpen..hoe beter.


ma okt 20, 2008 12:22 pm
Pieter F
Bericht 
Heb je helemaal gelijk in, daar had ik gisterenavond even niet meer aan gedacht.


ma okt 20, 2008 12:52 pm
Pieter F
Bericht 
Ik heb ondertussen de contactgegevens gekregen van de adoptant. Bedankt voor alle tips!


ma okt 27, 2008 8:40 pm
muncio
Bericht 
Succes met je contact leggen met de nabestaanden.


do okt 30, 2008 11:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group