Het is nu do apr 18, 2024 6:23 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Museums in Duitsland 
Auteur Bericht
Ronald Stassen
Bericht 
Inderdaad, dan zit ik dus helemaal ernaast. Sorry voor de verwarring.
Ik heb in Seedorf ongeveer 14 maanden gezeten en ben er wel geweest op het terrein zeker met oefening Free - Lion of zo...


ma sep 06, 2004 9:35 pm
Harro
Bericht 
Is het niet Paderborn (Sennelage) ?


ma sep 06, 2004 9:42 pm
Dennis
Bericht 
ik dacht dat het normaal staat aangegeven als Munster-Sud, tenminste zo staat het altijd bij ons in de order. zal er een sop letten nu ik aanstaande donderdag er weer naar toe ga.


ma sep 06, 2004 9:43 pm
Harro
Bericht 
Volgens mij hebben jullie het over Truppenübungsplatz Paderborn Sennelager, sinds 1851 cavalerie trainingsgrond en sinds WO2 het grootse oefenterrein voor tankeenheden.


ma sep 06, 2004 9:45 pm
Harro
Bericht 
Volluit heet het terrein in Paderborn Truppenübungsplatz Munster-Lager, Sennelager


ma sep 06, 2004 9:48 pm
dvdhoven
Bericht 
@ Dennis
Kan heel goed.
Ik heb zelf op een bivakplaats gezeten in tenten. Douchen en recreatie kon in kamp Trauen. Of dat nog bestaat weet ik niet.

Welke eenheid zit je en wat voor materieel? Is wel OT eigenlijk.

@Gustav
Paderborn - Sennelager ligt een heel andere kant uit.

Münster-Süd ligt in de buurt van Hannover, beter Celle - Soltau. Kortom de Lünenburger Heide dus.


ma sep 06, 2004 9:48 pm
Harro
Bericht 
Aha, verwarring bij mij ontstaan doordat Paderborn-Sennelager (samen met de terreinen in Elsenborn, Wahn en Wesel) een oefenterrein was van Wehrkreis VI en dat is Münster.

Op het Munster-Lager, Putlos en Raubkammer oefende dan weer Wehrkreis X en dat is Hamburg.

Verwarrende materie


ma sep 06, 2004 9:57 pm
broeloe
Bericht 
Ronald Stassen schreef:
Tevens kan ik verklappen dat we de laatste periode met een nieuw team aan verder bouwen zijn aan een super mooie site. En dat daarmee de kwaliteit en kwantiteit stijgt is natuurlijk mooi en geweldig om te zien.

Ronald Stassen schreef:
Met alle respect maar bij zo een vraagstelling vraag ik me ernstig af of je wel gekeken hebt en hoe je dan tenslotte tot je besluit kunt komen dat de site onvolledig is?


Er werd bij mij de indruk gewekt dat jullie bezig waren aan een compleet nieuwe website over een compleet nieuw onderwerp.
Noem het miscommunicatie :wink:


di sep 07, 2004 1:01 am
Dennis
Bericht 
dvdhoven, je hebt helemaal gelijk, kamp trauen bestaat nog steeds en je hebt ook gelijk wat betreft de locatie van het oefengebied.
om antwoord te geven op je vraag wat ik doe in het leger, is OT weet ik, ik ben wapensysteem monteur op de leopard 2a6.


za sep 18, 2004 9:41 am
Mr_Flibble
Bericht 
Een ander mooi museum in Duitsland is het Wehrtechnischer Museum in Koblenz.

Niet geheel WO2, voer- en vliegtuigen. Grote verzameling vuurwapens. Er staat hier een mooie Panther met Night-Vision equipment. Zou er weer een keer heen willen, dit keer met een betere camera.


do sep 23, 2004 3:49 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group