Het is nu do apr 18, 2024 9:19 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Memorials Luxemburg. 
Auteur Bericht
Louie
Bericht Memorials Luxemburg.
Heren, een vraag, ik zoek de volgende monumenten en die liggen in Luxemburg.Het monument in het dorpje Pintsch van de 80th Inf. Div. en het monument van Day Turner in het plaatsje Dahl ook van de 80th Inf. Div.Afgelopen Oktober was ik in beide dorpjes maar kon nergens deze monumenten vinden.Ik had zelfs foto's meegenomen die ik thuis had geprint maar helaas.Misschien dat er iemand van jullie weet waar ik precies moet zoeken.Op google earth kon ik niets vinden en in de betreffende dorpen was er die morgen niemand die ik iets kon vragen.Ik hoor het wel.Greetz Louie. :(


wo nov 16, 2011 2:21 pm
-Spitfire-
Bericht Re: Memorials Luxemburg.
Ik zou voor je even navraag kunnen doen bij de 80th Division Veterans Association? Zij zijn al enkele malen met een groep veteranen naar Luxemburg geweest, dus het kan best zijn dat zij deze monumenten wel eens bezocht hebben en dus meer informatie erover hebben.


zo nov 20, 2011 4:26 pm
Louie
Bericht Re: Memorials Luxemburg.
Okee, nou één monument heb ik gevonden, het schijnt dat er in Pintsch twee kerken zijn en laat mij nu toevallig bij de verkeerde kerk hebben gestaan.De andere moet ergens buiten het dorpje Dahl liggen.Ik heb een naam kunnen vinden en die zal ik volgend jaar gaan bezoeken.Nog bedankt voor de reactie.Greetz Louie.


zo nov 20, 2011 4:51 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group