Fort VII Poznan
Ik ben niet zeker of dit bericht hier hoor, zo niet dan verzoek ik de beheerder dit bericht op de juiste plaats te zetten
Vesting Poznań
Fort VII De Vesting Poznań (Duits: Festung Posen; Pools: Twierdza Poznań) bestaat uit een reeks negentiende-eeuwse forten in de stad Poznań (Polen). De vesting is het twee na grootste systeem in zijn soort in Europa. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesting_Pozna%C5%84
Hierbij de foto`s die ik heb gemaakt.
De ingang:
De gangen
Slaapplekken?
Linksachter een gebouw waar gehandicapten werden vermoord
Schrijver van: * Oorlogszone Zoo * De boodschapper uit de hel * Een rechter in Auschwitz * Het masker van de massamoordenaar * Kerstmis onder vuur * Kolberg
Re: Fort VII Poznan
Deze foto`s heb ik op een doordeweekse dag gemaakt, ik was een half uurtje voor de opening al binnen (ze vonden het prima), vandaar dat het rustig is. De lokatie was lasting te vinden, het staat niet mooi aangegeven.
In Poznan zijn meerdere van dit soort lokaties te vinden, misschien vind ik tijd om daar ook foto`s van te maken en alhier te plaatsen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen