|
 |
 |
|
Het is nu zo maart 26, 2023 1:29 pm
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Wimpie
Wimpie
|
 Kanons kogel / granaat
Ik heb een kogel / granaat gister gevonden tijdens het werk, beetje het roest eraf geslagen op de rooi machine paar keer op het beton gegooid en in azijn gelegd.
Kan iemand mij vertellen wat ik hier heb en of de politie moet bellen of hem ergens kan verkopen etc.
Gr. Wimpie
Hij heeft een soort van koperen kartelring op de achterkant
|
wo jul 20, 2016 8:54 pm |
|
 |
Wilco_Vermeer
Wilco_Vermeer
Geregistreerd: zo maart 14, 2004 3:03 pm Berichten: 13650 Woonplaats: Bemmel
|
 Re: Kanons kogel / granaat
Als je niet weet wat het is, altijd politie bellen. Je hebt al zoveel zaken gedaan die potentieel gevaarlijk zijn en waarbij al ongelukken hadden kunnen gebeuren. Speel nooit met je eigen leven als dit soort objecten gevonden wordt. Indien je zelf niet weet wat zoiets is, nooit zelf ermee klooien en gelijk politie inschakelen.
_________________ "Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren." (Lao-Tse)
|
do jul 21, 2016 8:31 am |
|
 |
Jelle Y.
Jelle Y.
Geregistreerd: do jul 23, 2009 11:43 am Berichten: 3097 Woonplaats: Leeuwarden
|
Wimpie, wanneer je een granaat niet van een kogel kunt onderscheiden en de roest eraf slaat etc, loop je kans dat dit meteen je laatste bericht ooit op dit forum was -uberhaupt elk ander bericht ook.....
_________________ Jelle Awards/Persons Editor
"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill
|
do jul 21, 2016 7:05 pm |
|
 |
Drentse Gerrit
Drentse Gerrit
Geregistreerd: vr jul 26, 2013 2:06 pm Berichten: 214 Woonplaats: Assen
|
Soms vraag je je af...is dit serieus...of een grapje...?
_________________ Zij waren jong, hielden van het leven, zij hebben het geriskeerd, zij hebben het gegeven, opdat het uwe mooi zal zijn.
Andre Boude, para operatie Amherst
|
vr jul 22, 2016 10:27 am |
|
 |
jw1985
jw1985
|
Ik mag toch hopen een grap...
_________________ Never think that war, no matter how necessary, no matter how justified, is not a crime.
Ernest Hemingway
|
za jul 23, 2016 8:08 pm |
|
 |
Jelle Y.
Jelle Y.
Geregistreerd: do jul 23, 2009 11:43 am Berichten: 3097 Woonplaats: Leeuwarden
|
MIA
_________________ Jelle Awards/Persons Editor
"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill
|
vr aug 19, 2016 8:24 pm |
|
 |
racefiets
racefiets
Geregistreerd: di jul 19, 2005 12:00 pm Berichten: 223 Woonplaats: provincie zeeland
|
Dat wordt eerder KIA....
_________________ p.s. Ja, ik heb een vergunning voor het verzamelen van munitie en wapens.
Ik zoek schakels en stukjes MG band, stof of metaal.
|
zo aug 28, 2016 10:07 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|