Het is nu do apr 18, 2024 9:52 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Mijlpaal voor Oorlogsmusea.nl 
Auteur Bericht
Ronald Stassen
Bericht Mijlpaal voor Oorlogsmusea.nl
Beste Allemaal,



Bij deze wil ik jullie van het heugelijke nieuws op de hoogte brengen dat we zojuist op Oorlogsmusea.nl de vijfhonderdste entrie gedaan hebben. Dat dit een zeer heugelijk feit is, waar we als medewerkers van Oorlogsmusea.nl halsreikend naar hebben uitgekeken, hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Het is echter niet alleen de kwantiteit die toegenomen is maar ook zeer zeker de kwaliteit.
OM is namelijk zeer hard aan de weg aan het timmeren om zowel nationaal als internationaal een informatiebron te worden die zijn weerga niet kent. Zo zijn we bijvoorbeeld bezig om Oorlogsmusea.nl ook in het Engels te vertalen om zo ook internationaal als een betrouwbare informatiebron gezien te worden. Hiervoor kunnen we overigens nog mensen gebruiken die de Nederlandse en Engelse taal machtig zijn en ons willen helpen om Oorlogsmusea.nl naar het Engels te vertalen.

Bovenstaande zou echter allemaal niet mogelijk zijn geweest als we geen hulp zouden krijgen van iedereen die zijn of haar steentje bijdraagt. Allereerst het bestuur van STIWOT (Frank, Wilco en Hans) dat hard heeft meegeholpen om Oorlogsmusea.nl naar een hoger niveau te tillen.
De vele entries, door mensen die niet behoren tot de vaste medewerkers maar zich wel volledig hiervoor hebben ingezet, en zich meer dan anderen van deze taak hebben gekweten: Barry van Veen, Ties van der Broek, Ernst Jan Jonkers, Hans Sonnemans, H.J. Koster en vele anderen die ik vergeten ben.



Maar natuurlijk ook, en vooral, onze eigen medewerkers die avond aan avond bezig zijn om alles in goed banen te leiden en de afgelopen periode bewezen hebben voor mij zeer waardevolle aanwinsten te zijn: Jeroen Koppes en Roel Boons (die onder andere de technische kant voortreffelijk verzorgen), Felix Dahlberger (speciale dank voor het mooie fotomateriaal), natuurlijk veel dank aan Marcel Jans en “last but not least” Tessa de Jong.



Ook wil ik hierbij een woord van dank aan Rik Scherpenberg richten.



Ik wil iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen hartelijk bedanken en hopelijk mag ik nog lang van jullie diensten gebruik maken.



Met vriendelijke groet



Ronald Stassen

Projectleider www.oorlogsmusea.nl


Laatst bijgewerkt door Ronald Stassen op zo okt 31, 2004 2:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



di okt 05, 2004 8:49 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Proficiat! Op naar de 1000! ;)

Zeer goed initiatief om ook een internationale webstek van OM te maken! Ik kan dit alleen maar toejuichen! Moesten jullie nog hulp nodig hebben, gewoon even mailtje sturen! 8)


groetjes
Bart


di okt 05, 2004 8:56 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ronald, en natuurlijk het hele team achter Oorlogsmusea.nl, gefeliciteerd met deze mooie prestatie. De laatste tijd is volgens mij zeer veel werk gestoken in Oorlogsmusea.nl en vooral in het verbeteren van de kwaliteit, dit is zeker op de site zichtbaar. Ik heb al zeer veel profijt gehad van deze site bij het voorbereiden van mijn musea- en battlefieldbezoeken, ga zo door!


di okt 05, 2004 8:59 pm
Profiel
Hans
Bericht 
Ronald, en uiteraard ook de overige medewerkers, grote klasse en gefeliciteerd ! Zeer goed gedaan en inderdaad nu op naar de 1000 :wink:


di okt 05, 2004 9:02 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Niet slecht :wink: vooral doorgaan 8)


di okt 05, 2004 9:11 pm
Desiree
Bericht 
Ronald en OM team, zeer goed gedaan. Gaat allen zo door!


di okt 05, 2004 9:16 pm
Frank
Bericht 
Heren en dame van het Om team,

Van harte gefeliciteerd met 500 entry's.
Ik zal mijn schuld inlossen zoals beloofd bij 500 :mrgreen:

Jullie verrichten mooi werk en ik hoop dat jullie nog lang zo doorgaan.


di okt 05, 2004 9:24 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11906
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Het hele Oorlogsmusea team voorop en ook een beetje het hele STIWOT team en anderen die hu steentje ergens hebben bijgedragen, gefeliciteerd en bedankt.

Ik kijk reikhalzend uit naar de ontwikkelingen in het komende jaar.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di okt 05, 2004 11:09 pm
Profiel WWW
marcel
Bericht 
Ik begin het steeds leuker te vinden.

marcel


wo okt 06, 2004 12:00 am
ErnstJan
Bericht 
jongens, van harte!!! keep up te good work!!! de site is echt mooi en reuze handig :mrgreen:


wo okt 06, 2004 9:32 am
Hans22
Bericht website www.oorlogsmusea.nl
De website www.oorlogsmusea.nl is zeer zeker interessant en men vind er veel nuttige gegevens, als ligging en openingsdagen- en tijden. Ik wil hiermede de vrijwilligers die zich hier mee bemoeit hebben van harte feliciteren voor de 500ste entry op deze site.

Behalve in Normandië zijn er nog elders in Frankrijk veel oorlogsmusea, natuurlijk in het oosten, zoals Verdun en Douaumont, vooral gewijd aan de eerste wereldoorlog. Maar ook in Parijs, ik denk vooral aan het Musée de l'Armée in het Hotel des Invalides en aan het Musée de la Résistance et de la Libération de Paris en Mémorial Jean Moulin op het terrasse boven de spoorlijnen van het Gare Montparnasse, waarvan ik je destijds de volledige adressen heb opgestuurd.

Misschien zou je in een nabije toekomst deze op je lijst kunnen vermelden voor de informatie van Stiwot-forum lezers die een weekeind naar Parijs komen ? :)


wo okt 06, 2004 1:54 pm
Erik_C
Bericht 
Ik sluit mij aan bij voorgaande reacties. Bedankt! Ik heb erg veel aan jullie informatie en bezoek de site dan ook regelmatig.


wo okt 06, 2004 5:46 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11906
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Hans22, je kan er van op aan dat de site langzaam aan steeds verder wordt uitgebreid ook wat landen betreft.
De keuze voor Normandie, Nederland en Belgie was een bewuste op dat moment. Duitsland was al de volgende uitbreiding. Afhankelijk van de capaciteiten van het team zal zeker uitbreiding naar andere landen niet uit te sluiten zijn. Maar alles op zijn tijd.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo okt 06, 2004 7:20 pm
Profiel WWW
Erik_C
Bericht 
Wie weet ,met ieders medewerking, kan je over een paar jaar voor je op vakantie naar Singapore en Indonesië gaat zo de must-do's ter plaatse(m.b.t. WO2) op oorlogsmusea vinden. :!: :wink:


wo okt 06, 2004 9:09 pm
Jesper
Bericht 
Oh, Verdun? Mag dat ook op deze site? Ik ga in het voorjaar een lang weekend weer terug naar Verdun. De meest indrukwekkende plaats die ik ooit gezien heb. Dan kan ik wel even een heleboel foto's maken en stukken schrijven over de aanwezige musea.


wo okt 06, 2004 10:35 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group