Het is nu vr maart 29, 2024 12:43 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Malta at war, museum 
Auteur Bericht
David
Bericht Malta at war, museum
Voor een ieder die volgende zomer naar het zonnige Malta gaat, en het strand een beetje zat begint te worden; 8)

Malta at war. Een ondergronds museum in de plaats Vittoriosa. Een kilometerlange schuilkelder die tijdens het 3-jarige beleg van Malta gebruikt is door de burgerbevolking. Zonder pneumatisch gereedschap uitgegraven door honderden mannen, vrouwen en kinderen.

het biedt nu voorwerpen, kranten, militaria, delen van neergeschoten vliegtuigen e.d en vele andere voorwerpen uit deze zwarte bladzijde van de geschiedenis van Malta.

Mijn vader en moeder hadden een foldertje meegenomen vanuit Malta toen ze er met een mini-cruise waren aangelegd, en dat mocht ik jullie toch niet onthouden!!


di okt 12, 2004 8:12 pm
ErnstJan
Bericht 
kun je die folder niet inscannen ivm de foto's of word dat moeilijk lijkt me wel geinig om te zien


wo okt 13, 2004 11:07 am
Jurrie
Bericht 
Hmz, je kan ook Google gebruiken.

Gelijk al een aantal goede hits!

Jurrie


wo okt 13, 2004 2:52 pm
ErnstJan
Bericht 
o bij mij kon ik niks vinden vaag :?


wo okt 13, 2004 10:24 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group