Het is nu vr apr 19, 2024 2:04 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
opvragen kaarten bij kadaster? 
Auteur Bericht
JHW
Bericht opvragen kaarten bij kadaster?
Hoop dat ik het in de goed topic zet 8)
Ben opzoek naar zogenaamde truppenkarte en andere topografiche kaarten uit de oorlog had begrepen dat je die bij het kadaster kon bestellen maar is dat ook zo?? heeft iemand ervaring?? en welke zouden ze hebben???


gr Hans


do maart 22, 2007 8:45 pm
ik ben Michiel
Bericht 
Van welke streken wil je die bestellen? Van welke slag? Graag wat meer info.


do maart 22, 2007 8:49 pm
JHW
Bericht 
over de slag om de schelde


do maart 22, 2007 8:51 pm
ik ben Michiel
Bericht 
Maak telefonisch of per mail een afspraak met de juiste ambtenaar. Probeer misschien ook eens de plaatstelijke heemkundige kringen die hebben vaak ook veel info. Ik heb heel wat mooie kaartjes kunnen krijgen via de heemkundige kring. ( wel niet over de slag om de Schelde )


do maart 22, 2007 8:54 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Even dit topic doorlezen:
- http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?t=4932


do maart 22, 2007 8:57 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Kadaster? Ik kom dagelijks in hun database, maar ik vrees dat ze niet hebben wat jij zoekt. Mocht je toevallig over een inlogcode beschikken, die door hun tegen forse betaling beschikbaar wordt gesteld, dan kost het je nog minimaal 34 euro om gegevens per email op te vragen. Je krijgt dan echter de kadastrale kaart en de kadastrale inzage over 1 object. De kadastrale kaart geeft natuurlijk wel wat informatie weer over de buurt van het object, maar geen specifieke informatie.

https://kadaster-on-line.kadaster.nl/

Wel is eerlijk om te zeggen dat je de gegevens binnen 10 seconden in je mailbox hebt. De service is dus uitstekend.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


do maart 22, 2007 9:03 pm
Profiel
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Dus de topografische dienst in Emmen :wink:.


do maart 22, 2007 9:05 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ah, jij had al de juiste tip gegeven terwijl ik aan het zoeken was naar de link van het kadaster. 8)

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


do maart 22, 2007 9:08 pm
Profiel
JHW
Bericht 
Als ik het goed begrijp is de Topografische dienst Emmen nu het kadaster of heb ik het helemaal fout?? en daar kon je toen de kaarten bestellen.. mogelijk nu niet meer dan :?


do maart 22, 2007 9:12 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
De topografische dienst is sinds 2004 een onderdeel van het kadaster geworden. Bij de topografische dienst kan je echter nog steeds stakaarten bestellen. Zie voor het hoe en wat het door mij aangegeven topic.


do maart 22, 2007 9:32 pm
Profiel
JHW
Bericht 
okeej bedankt voor de info!!


do maart 22, 2007 9:55 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group