Het is nu vr maart 29, 2024 3:57 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Adoptiegraven Henri-Chapelle van Forumleden 
Auteur Bericht
RainbowRob
Bericht 
overtuigd


zo sep 02, 2007 9:20 pm
-Spitfire-
Bericht 
Zou die wel een vaasje voor je halen als je daarom vraagt? :roll:


zo sep 02, 2007 9:27 pm
John S.
Bericht 
Jammer, maar vaak is de keuze een 'politieke' beslissing


zo sep 02, 2007 9:48 pm
Garand
Bericht 
Hey,

gaat er dit weekend toevallig iemand naar Henri-Chapelle?
De bal is eindelijk flink aan het rollen in de zoektocht naar m'n adoptiesoldaat en ik heb dringend een foto van het 'graf' nodig.
Zelf ben ik er helaas nog niet geraakt sinds ik de honoratie heb ontvangen (nog geen twee weken geleden) en ben dit weekend verhinderd door werk, wat niet voorzien was.
Ik moet dus nog een weekje wachten en om m'n mails etc. naar sommige amerikaanse 'helpers' te spekken zou ik snel een foto willen.

Mocht iemand net dit weekend gaan, please PM me dan.

Hartelijk dank en weldra een ferme update ivm m'n adoptie.

Dank u wel,

R.


vr sep 07, 2007 7:01 pm
muncio
Bericht 
Ik kreeg wel een vaasje van hem, maar MIA heeft gelijk.
Het voelt nu niet zo prettig meer aan.


vr sep 07, 2007 10:54 pm
RainbowRob
Bericht 
Ik was vandaag voor het eerst op de begraafplaats maar ik moet zeggen dat ik je mening niet echt kan bevestigen. Er was iets te doen in de omgeving waardoor er gratis rondleidingen waren (tevens gratis bezoek aan het Remember museum in de buurt, zeker een aanrader). Deze rondleidingen waren gezien de omgeving uiteraard in het Frans. Nadat ik om een vaasje had gevraagd (en daarbij ook 2 vlaggetjes kreeg voor de foto's en dergelijke) vroeg hij of ik mee ging met een rondleiding of dat mijn Frans niet zo heel sterk was. Aangezien ik dus ook niet veel verder kom dan bonjour zei hij dat ik best met hem mee mocht lopen over de begraafplaats. Hij ging een Amerikaans gezin op bezoek bij opa/ vader rondleiden en ik mocht best even meelopen. In het gesprek dat ik met hem had kwam hij op mij ook best aardig over. Maar nogmaals ik weet niet hoe de situatie voor zijn komst was dus vergelijken kan ik niet.


za sep 08, 2007 3:18 pm
RainbowRob
Bericht 
Overigens voor degene die het misschien interessant vinden. Donderdag 20 september vind er een adoptie ceremonie plaats voor degene die een graf ter adoptie hebben.


za sep 08, 2007 3:19 pm
RainbowRob
Bericht 
garand je foto's zijn op weg! :lol:


za sep 08, 2007 3:21 pm
-Spitfire-
Bericht 
super_rop schreef:
Overigens voor degene die het misschien interessant vinden. Donderdag 20 september vind er een adoptie ceremonie plaats voor degene die een graf ter adoptie hebben.


Ik zit met school dus ik kan niet, hoe kom je nou ook weer bij een donderdag, maar wat bedoel je met een adoptie ceremonie?


za sep 08, 2007 9:34 pm
Panky51
Bericht 
super_rob,

Bedankt voor je positieve bijdrage !
Laten wij vooral niet direct iemand beoordelen die er net als Superintendent zit...geef de man een eerlijke kans ! Op de vorige zal er ongetwijfeld ook wel iets op aan te merken zijn geweest...Ooit iemand ontmoet die perfect was?


Gr.

Paul


za sep 08, 2007 11:31 pm
RainbowRob
Bericht 
Paul je hebt mij nog niet ontmoet!

Nee maar wat die ceremonie precies gaat inhouden weet ik ook niet. Hij zei alleen dat het was om alle mensen met een adoptiegraf in het zonnetje te zetten. En waarom op een donderdag vraag het mij niet!


zo sep 09, 2007 12:20 pm
Garand
Bericht 
super_rop schreef:
Paul je hebt mij nog niet ontmoet!


Inderdaad Super-rop, you're the man!

Nee, grapje,

maar sta me toe effe (off-topic, maar ook weer niet) te melden dat forumlid super-rob me een erg grote dienst heeft bewezen met wat foto's van m'n adoptiesoldaat zijn graf.
Hij plaatste er zelfs bloemen bij, gezien ik er nog zeker een week niet geraak.
Is dit super of niet?


zo sep 09, 2007 1:57 pm
Panky51
Bericht 
super_rop,

Ik zal proberen erachter te komen wat die ceremonie nu precies gaat betekenen..

Gr.

Paul


zo sep 09, 2007 2:17 pm
Missing in Action
Bericht 
Citaat:
Laten wij vooral niet direct iemand beoordelen die er net als Superintendent zit...geef de man een eerlijke kans !


Je hebt uiteraard gelijk ... Laten we de man een eerlijke kans geven !! Nou die heeft van mij inmiddels gehad en zoals mij zijn er inmiddels velen. Ik kom ongeveer 1x per 2 weken op Henri-Chapelle en geloof me ik weet waar ik over praat !

Citaat:
Ik was vandaag voor het eerst op de begraafplaats maar ik moet zeggen dat ik je mening niet echt kan bevestigen.


Klopt 100% super_rop maar dat komt gewoon omdat je de Superintendent niet hebt ontmoet, maar de nieuwe asistent! Die vent is echt geweldig en doet zeer zeker niet onder voor de oude superintendent.

Als iemand wilt weten waarom de nieuwe superintendent er niet was, dan volgt hier het volgende ... Vanwege droevige familieomstandigheden zou de Cemetery associate zaterdag vrij moeten hebben. Ze zou eigenlijk dienst hebben zodat de nieuwe assistent niet alleen hoefde te zijn bij die stormloop aan bezoekers. Ze gaf aan dat de zaterdag toch liever vrij zou nemen (volgens mij wel begrijpelijk), maar de de nieuwe SI gaf aan dat hij zelf ook gewoon vrij zou nemen ... Gezellig niet ? Dus ja laten we die man een eerlijke kans geven ...

Er zijn genoeg deelnemers aan dit forum die me kennen en die ook weten dat ik dit niet zou schrijven als het niet waar zou zijn, maar laten we in elk geval onze eigen mening vormen ! Het is dus niet mijn bedoeling anderen te beïnvloeden op dit gebied, ik geef gewoon aan wat mijn eigen ervaringen zijn !


zo sep 09, 2007 3:14 pm
RainbowRob
Bericht 
Ik denk inderdaad dat ik dan niet de SI maar zijn assistent ontmoet heb. Die was in elk geval zeer aardig.


zo sep 09, 2007 3:20 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group