Het is nu vr maart 29, 2024 7:16 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 
kaart begraafplaatsen, musea, monumenten 
Auteur Bericht
OmErta
Bericht kaart begraafplaatsen, musea, monumenten
hallo allemaal,

weet iemand soms of er een kaart bestaat/te verkrijgen is waarop alle oorlogskerkhoven, monumenten etc aangeduid staan? Ik weet dat er in Belgie zo'n kaart bestaat van de streek rond ieper maar ja dat is dan logischerwijs van WO1 en nu zou ik graag willen weten of er zo'n kaart bestaat van WO2. Hierbij ben ik dan vooral geintereseerd in frankrijk.

grtz alex


za jul 24, 2004 5:56 pm
Dennis
Bericht 
via de pagina http://www.oorlogsmusea.nl/ kun je al een hoop vinden, is ook van Stiwot


za jul 24, 2004 6:02 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
www.oorlogsmusea.nl? Of moet het persé op papier? Zo ja, die zijn er wel... want wij hadden ze als STIWOT in Normandië ook. Even wachten tot de Frank dit topic leest :wink:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za jul 24, 2004 6:03 pm
Profiel WWW
OmErta
Bericht 
ok bedankt al tot nu toe maar www.oorlogsmusea.nl kende ik al.
Ik wil du secht wel iets op papier hebben, zal dus wachten tot Frank dit topic leest hé

grtz alex


za jul 24, 2004 6:41 pm
Frank
Bericht 
Hallo allemaal,

Voor de regio Normandië id er bij www.Bol.com een kaart te koop (geloof iets van 5,-) dat een landkaart is met daarop allerlei symbooltjes die bezienswaardigheden aangeven. Dit zijn uiteraard o.a. begraafplaatsen.

Misschien bedoel je zoiets ?
Dit is in ieder geval wel wat Jeroen bedoelde, dat ik zou moeten vertellen :roll: ...


za jul 24, 2004 8:39 pm
OmErta
Bericht 
Bedankt voor de tip Frank, het is inderdaad iets in die aard dat ik zocht en het was toch vooral bedoelt voor Normandië dus dat is in orde.
Maar als je nog iets weet mag je dit natuurlijk nog altijd laten weten hé

grtz alex


zo jul 25, 2004 7:57 pm
monmax
Bericht 
Misschien via www.volksbund.de ?


zo jul 25, 2004 10:00 pm
Ronald Stassen
Bericht 
monmax schreef:
Misschien via www.volksbund.de ?
Dit is alleen voor Duitse monumenten en begraafplaatsen.

Ronald


ma jul 26, 2004 10:14 am
Johan WILLAERT
Bericht Boekje over musea en kerkhoven
Jacky DELANNOY heeft in 2002 een boekje uitgegeven met als titel:

Gids der Musea, kerkhoven en militaire bezienswaardigheden in België en Luxemburg.
Ik weet niet of het te koop is in een boekhandel en het heeft geen ISBN.

De enige contactinformatie die ik heb is een emailadres:

j.g.delannoy@infonie.be

Ik vermoed dat het boekje wel in de meeste musea te koop wordt aangeboden. Het kost €7.90


di jul 27, 2004 9:15 am
OmErta
Bericht 
bedankt allemaal voor uw tips
johan de volgende keer dat ik een musea bezoek zal ik eens goed kijken of ik dat boekje vind
bedankt allemaal

grtz alex


di jul 27, 2004 11:25 am
Ronald Stassen
Bericht 
Iv.v.m. mijn "werk" als projectleider voor oorlogsmusea.nl heb ik het besteld via mail.

Bedankt Johan.

Groet

Ronald


di jul 27, 2004 11:53 am
Ronald Stassen
Bericht 
Heren,

Ik kan ze nu voor 10 euro inclusief verzendkosten naar NL bestellen, als jullie ze ook willen bestellen stuur mij dan even mailtje en ik geef je het adres waar je het boekje kunt bestellen door.

Groet

Ronald


di jul 27, 2004 9:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group