Het is nu wo okt 23, 2019 1:32 am

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Is er interesse in een ruilrubriek? 

Is er onder de forumleden behoofte aan een ruilrubriek?
Ja, lijkt me een goede zaak 85%  85%  [ 17 ]
Nee, heb ik geen enkele interesse in 10%  10%  [ 2 ]
Weet ik nog niet 5%  5%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 20

Is er interesse in een ruilrubriek? 
Auteur Bericht
Wilco_Vermeer

Bericht Is er interesse in een ruilrubriek?
Al lang geleden hebben we besloten dat dit forum geen advertentiesite mag worden en dat we voor verkoop van materialen die iets met Wo2 te maken hebben een aparte website (www.wo2shop.nl ) gingen maken. De Wo2shop is zeker een succes te noemen. Nu komt het wel eens voor dat iemand iets heeft wat hij/zij niet wil verkopen, maar iets wil ruilen.
Ik wil daarom eens kijken of er behoefte bestaat onder de forumdeelnemers om een ruilrubriek te beginnen. Het gaat dan om een rubriek waar je alleen gratis of iets te ruil aan kan bieden

We garanderen niet dat we er ook mee zullen beginnen, maar wie weet als er echt veel behoefte aan is.
Of dat hier op het forum zou moeten of elders zullen we dan nog bekijken.

vr jul 09, 2004 12:32 pm
Profiel WWW
Paul de Weerd

Bericht 
van mij mag je :)

vr jul 09, 2004 1:29 pm
Profiel WWW
Antwerp X

Bericht 
Zou wel wat zijn, hoewel je met een verkoop (én ruil-)rubriek 'zonder verdere verplichting' denk ik meer ruimte geeft aan de kopers/verkopers.

vr jul 09, 2004 8:43 pm
Profiel
David

Bericht 
Het lijkt mij een duidelijke zaak. Vooral voor boeken lijkt me dit handig. Als iemand een boek heeft gelezen maar niet in zijn collectie wil houden dan kan hij of zij de "markt op" om het tegen een ander boek te ruilen.
Ik ben voor!!

vr jul 09, 2004 8:58 pm
Profiel
Wilco_Vermeer

Bericht 
Tsja Antwerp, een verkoop website hebben we al. Dat is www.wo2shop.nl . Daar heeft iedereen alle ruimte om produkten te koop aan te bieden. Verkoopmogelijkheden binnen en buiten STIWOT zijn er al genoeg.

Voor STIWOT zal er geen verkoopafdeling op het forum komen. Dat staat vast. Net als David aangeeft lijkt een ruilrubriek iets waar wellicht nog behoefte aan is. Of dat dan ook via het forum gebeuren moet is een andere vraag waar we ons eventueel ove rmoeten buigen. Voor STIWOT is een forum vooral een plaats om met elkaar discussie te voeren en informatie uit te wisselen. Dat is overigens een keuze hoor die we zelf ooit gemaakt hebben.

za jul 10, 2004 12:35 pm
Profiel WWW
Antwerp X

Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Tsja Antwerp, een verkoop website hebben we al. Dat is www.wo2shop.nl . Daar heeft iedereen alle ruimte om produkten te koop aan te bieden. Verkoopmogelijkheden binnen en buiten STIWOT zijn er al genoeg.

Ik denk dat het plaatsen op een verkoopssite verzamelaars afschrikt. Misschien is dat leuk voor handelaren die daadwerkelijk winst willen maken, maar ik denk dat de meeste verzamelaars die iets willen verkopen dat liefst wat onofficieler doen, die willen gewoon dat het bij medeverzamelaars terecht komt.

Tenminste, ik leef volgens die filosofie :D . Als dat bij de meeste andere forumleden anders is, kan het evngoed op wo2shop.nl volgens mij. Daar eventueel een apart rubriekje aanmaken, of gewoon bij advertenties ipv de prijs 'te ruilen tegen' vermelden.

za jul 10, 2004 1:57 pm
Profiel
Bart Geraerts

Bericht 
Ik sluit me bij Antwerp X aan.
Ditto mening hierover.

za jul 10, 2004 2:01 pm
Profiel WWW
Wilco_Vermeer

Bericht 
Helaas voor jullie is de ervaring anders. Wo2shop trekt veel verzamelaars. :D
Overigens zal een eventuele ruilrubriek zeker niet op de wo2shop komen. Dat is en blijft een verkoopsite voor handelaren en particulieren die tegen redelijke prijs, zonder al te veel winst spullen willen verkopen.

Hier gaat het om een ruilrubriek. We hebben nog legio andere mogelijkheden om eventueel een ruilrubriek in op te nemen.

za jul 10, 2004 2:46 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ]