Het is nu vr aug 17, 2018 2:54 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Online boekwinkels 
Auteur Bericht
mirno

Bericht 
Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe, professionele online militariaboekhandel. Nu zou ik graag willen weten wat voor de gemiddelde militariaboekenlezer echt doorslaggevend is: compleetheid van het titelaanbod, prijs, levertijd, overzichtelijkheid en zoekmogelijkheden van de site?

Ook andere tips zijn welkom. Waar is vooral behoefte aan?

ma jan 17, 2011 5:17 pm
Profiel
Comu

Bericht 
Pfoei, ik denk dat je dan het beste een beetje kunt afkijken bij goed functionerende concurrenten. Ikzelf shop graag op boekwinkeltjes.nl omdat ik meestal oud werk zoek.

ma jan 17, 2011 5:28 pm
Profiel WWW
sauerkraut

Bericht Re: Online boekwinkels
1) je kunt bij bol.com een winkel openen, desnoods zelfs twee of drie door meerdere emailadressen en bankrekeningen
te gebruiken;
2) boekwinkeltjes.nl is zoals Comu al zegt, best een goed alternatief.

Maar bol.com verkoopt stukken beter. Ik heb in 2008/2009 3 winkels bij bol.com gehad en 1 bij boekwinkeltjes.
Mijn aanbod bij boekwinkeltes was 3x groter dan bij bol.com, toch verkocht ik bij bol.com veel meer boeken.

Nadeel bij bol.com is dat je slechts een geringe vergoeding krijgt als je boek per pakketpost moet opsturen.
Daar verlies je dan 4.50 op. Soms kun je dat ondervangen door het boek opengeslagen te versturen, zodat het
door de brievenbus kan.
Bij boekwinkeltjes kun je dat allemaal zelf bepalen.

Natuurlijk kun je ook een eigen webwinkel beginnen. Ik heb zelf een website gebouwd en die trok bezoekers omdat de website bij boekwinkeltjes apart vermeld wordt. Bij bol.com moet je dat stiekem doen. :mrgreen:

za aug 27, 2011 10:30 am
Profiel
PoppyBooks

Bericht Re:
PoppyBooks schreef:
http://www.poppybooks.nl
In april 2009 begonnen met een online boekwinkel.
Zowel nieuwe als 2ehands boeken.

Met ingang van 1 november 2011 hebben wij een bedrijfsruimte in gebruik genomen waar de voorraad staat uitgestald in kasten.
Het is daarom mogelijk om de voorraad op afspraak te bekijken en om bestellingen af te komen halen.
Nieuwsgierig :!: Dinsdagavond 22 november staat de deur open van 19.00-22.00 uur.
Voor meer informatie kijk op http://www.poppybooks.nl

The larks, still bravely singing, fly
Scarce heard amid the guns below.

za nov 19, 2011 6:25 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3