Het is nu di okt 20, 2020 1:55 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Wordt verwacht... 
Auteur Bericht
Brian
Bericht 
Reelex schreef:
Tuurlijk wel ! Altijd wel wat te vinden.

Ik ben al enige tijd het spel '44 D-Day operation Overlord' aan het volgen. Beeld kwaliteit moet geweldig worden en het spel is gericht op, hoe kan het ook anders, D-Day en alles daaromheen. Heb de link bijgevoegd. Er word alleen niet veel losgelaten over het spel, alhoewel......als je het forum leest op de site dan kan je er toch heel wat uithalen. Zoals bijv de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer je uit het vliegtuig springt boven Normandie of in de steden achter de stranden zelf de weg te bepalen die je moet bewandelen om die stad te bevrijden en nog veel meer. Complete vrijheid zou er moeten zijn. Klinkt wel mooi toch? Online zou het spel ook gespeeld kunnen worden.
Word in ieder geval een zware dobber voor je PC oftewel je grafische kaart. Updaten maar die hap :-)

Link: http://www.1944game.com/

Ook is het de bedoeling dat er teasers worden uitgebracht in de vorm van mods. 1 voor HL2 en 1 voor BF2. Dit zou op de korte termijn moeten gaan gebeuren.

Nog ff wat specs van het spel:
-24 Hour Clock
-Destructible Terrain and Buildings
-Fully functiniony physics system that enhances gameplay
-Over 250,000 potential Characters to play as
-Learning Adaptive AI system
-Over 160x160 km of detailed terrain
-Fully fleshed out country side using Speedtree technology
-Online support for upto 250 people

I can't wait....

Grtz ®eelex™


Dus dit is een mod? of komt deze uit als FULL game

160x160 km is natuurlijk super !


Fully fleshed out country side using Speedtree technology

word dit een soort s.t.a.l.k.e.r-game ?


zo jan 15, 2006 7:15 am
ltn. george
Bericht 
ik ben die game sinds kort ook aan 't volgen, staat niet veel op de site, want ze zijn het aan 't updaten. en er zijn 2 versies die een mod zijn. en er is 1 full game.


zo jan 15, 2006 4:43 pm
Wessel
Bericht 
Citaat:
word dit een soort s.t.a.l.k.e.r-game ?


Bedoel je in de zin van dat het nooit gaat uitkomen en telkens wordt uitgesteld? Ik vind het trouwens een vrij ambitieus project. Ben erg benieuwd.


zo jan 15, 2006 6:39 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 9200
Bericht 
- http://www.stalker-game.com/

Denk ik :wink:.


zo jan 15, 2006 6:48 pm
Profiel
Leroy
Bericht 
Medal of Honor: Airborne


zo jan 15, 2006 6:51 pm
Brian
Bericht 
ltn. george schreef:
ik ben die game sinds kort ook aan 't volgen, staat niet veel op de site, want ze zijn het aan 't updaten. en er zijn 2 versies die een mod zijn. en er is 1 full game.


Over 250,000 potential Characters to play as


vandaar, multiplayer over 160x160km moet imens zijn. :D met 50 man een bunker bestormen ofzo. Hoe kan je daar multiplayer spelen? gewoon tdm met 40.000 amerikanen en 100.000 duitsers?


ma jan 16, 2006 3:03 pm
ltn. george
Bericht 
zal misschien wel weer de zoveelste mmo game worden. aan het spelers aantal te zien.


ma jan 16, 2006 3:14 pm
Wessel
Bericht 
Citaat:


Ja die ja ;). Wanneer dat spel een keer uitkomt... Joost mag het weten. Als ze niet uitkijken wordt het een soort 'Duke Nukem Forever' verhaal. Maar goed, laten we ons weer begeven tot WOII spellen ;)

Even terug te komen op '44 D-Day operation Overlord'. Als je zoveel spelers wilt ondersteunen moet je de beschikking hebben over een inmens grote breedband verbinding met een server waar dag en nacht onderhoudt op wordt gepleegd. Dit leidt vaak tot betaal spellen zoals World Of Warcraft.

Kunnen jullie mij hier iets meer over vertellen? Gaat dit spel een betaal spel worden of ben je met 1 keer 50 euro klaar?


ma jan 16, 2006 11:52 pm
Leroy
Bericht 
250 Mensen is niet zwaar hoor. Zoals zij zeggen upto 250 people.
De CSS mod van HL2 kan er dus 255 aan. Dus zoveel zal het niet vreten.


di jan 17, 2006 12:06 am
Leroy
Bericht 
Citaat:
Medal of Honor: Airborne, het nieuwste deel in de befaamde Medal of Honor games, zal ook op de PC verschijnen. Vooralsnog was het spel enkel aangekondigd voor Xbox 360 en Playstation 3. Dit heeft EA vandaag middels een persbericht bekend gemaakt. Naast de next-gen versies verschijnt het spel ook voor de huidige generatie consoles, namelijk de PS2 en de Xbox.

De hoofdrol in Airborne is weggelegd voor Boyd Travers, een eersteklas soldaat uit de 82nd Airborne Division. De gevechten zullen plaatsvinden op Europese bodem, van Sicilië tot Duitsland. Aan het begin van elke missie zal je met een parachute in vijandig gebied gedropt worden. Vanuit de lucht kun je het landschap in je opnemen en een goede landingslocatie uitkiezen. Hierdoor kun je het verloop van je missie aardig naar je hand zetten.

Medal of Honor: Airborne zal volgens het persbericht in de winter van 2006 verschijnen, wat weer heerlijk verwarrend is. We zitten nu namelijk in 2006 en het is winter, maar wij denken eigenlijk dat EA het einde van 2006 bedoelt en wel ergens in november. November is een herfstmaand, mensen van EA. Want na de 21e van december zal het spel echt niet verschijnen, en voor de 21e van maart lijkt ons ook wat optimistisch.


di jan 17, 2006 4:16 pm
Reelex
Bericht 
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

yes, the map will be 160 x 160 km, the game will sort of still be centered around find the enemy and kill them, you will see germans as you are jumping out of your c-47, when you land you will probly want to find other players to link up with and take out your objectives, though if you play on the german side, you will see the americans land, and will probly take a squad of men to check out areas where they were last seen.

there will be objectives/missions, you can be ordered to assault a town, or a random farmhouse, or even a bunker, you can dig in opposite the enemy lines and fight it out, you can attempt to run at them and overthrow their position if you please, however if the AI choose to follow you, thats their decision :P

the AI will have a schedule and set of objectives for each and every person in the game, they will follow your order's if they trust you enough, or cower in their foxholes if you order them on a suicide run, the game is open ended, but you will not be able to walk around freely very often as you will probly be picked off first if your a ranking officer :P
__________________



Heb dit maar ff van het forum geplukt van 1944 Normandy. Hoe meer ik erover lees, hoe mooier het wordt. Tuurlijk wordt er veel verteld om mensen te trekken maar ik geloof wel dat deze gasten de job aan kunnen. Will keep you guys posted.... :wink:


zo maart 19, 2006 2:59 am
Nicole
Bericht 
Nog een paar nachtjes slapen voordat het 4 april is: HoI 2 - Doomsday...


za maart 25, 2006 4:20 pm
Wessel
Bericht 
Hearts Of Iron... Wat een geweldig spel. Als ik het zie of er dingen over lees dan wil ik meteen weer aan de gang. Maar ik snap er echt geen reet van en ik ben te ongeduldig om er in te komen :(. Misschien wil iemand me wel eens een cursusje geven op een STIWOT meeting ;)


za maart 25, 2006 5:12 pm
Raccoon
Bericht 
Brothers in arms 3: Hell's Highway (PC, XBOX 360 en PS3)
Mijn lievelingsserie: Brothers in arms brengt mogelijks tegen kerstmis 2006 zijn 3de deel uit: Hell's Highway. Deze keer geen Normandische steden en velden, maar Nederland tijdens operatie Market Garden!

Preview (Duits): http://www.files.esgnserver2.de/planetbrothersinarms/images/power_play_scann.jpg

Omdat Brothers in arms de nadruk legt op authenticiteit, broederschap en taktiek zijn er bepaalde dingen veranderd:

Elke situatie is anders, daarom hebben mensen bepaalde loopwijzes zoals lopen, wandelen en slenteren. Bij militairen is dit dus wandelen, patrouilleren en dergelijke meer. In BIA 3 maakt men nu onderscheid tussen deze verschillende standen :wink: .
1. Relax: Tussen verschillende operaties in zijn er momenten van kalmte. Ook je squad gedraagt zich er naar, en je kameraden zwaaien hun wapens achter hun schouders. Dit maakt hen echter een extra gemakkelijke prooi voor Duitse verkenningstroepen.
2. Patrouille: Een squad op patrouille is extra voorzichtig en is minder gemakkelijk te verassen.
3. Stealth: Ietwat hetzelfde als patrouille, maar dan stilletjes waardoor de soldaten gemekkelijk een hinderlaag kunnen leggen voor de Duitsers
4. Gevecht: De is de stand die de soldaten innemen zoals in de meeste spellen. Je ziet aan je soldaten dat ze zich klaarhouden voor de strijd of, als ze in strijd zijn, direc top het minste reageren. Dit is dan ook de stand waarin alle games hun bots, of soldaten, plaatsen.

Ook heb je als leider van een squad niet 1 of 2, maar 3 teams te leiden. Een MG-team of een bazooka team. Met de kracht van de next gen consoles kan zowat alles opgeblazen worden of aan stukken worden geschoten. Geen onverwoestbare sinaasappelkistjes meer!

Ook qua taktiek is er wat veranderd. De bekende cirkels boven de hoofden van vijandelijke soldaten zullen er mogelijks niet meer zijn. De cirkeltjes waren er ter aanduiding van in hoeverre de soldaten door spervuur onderdrukt waren.

Vertaling van de Duitse tekst ((engels)http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/5671015743/m/6221069824)

The courageous Sergeants Hartsock and Baker come, but not in peace. After the two strike Hill 30, and earn their stripes in blood, the two enter the dark Highway to Hell. Hell's Highway is the name of a little point near Eindhoven in the Netherlands. It earned the name in the Second World War. It was the scene of bloody fighting, during the failed aerial invasion of Holland, known as Operation Market Garden.

Like the two previous games, coordination plays the central role in part three. As a commander, we lead our squads, and send our fire teams to favorable positions so that our assualt team can go around the opposing forces and attack them from the sides or the rear. However, this time we don't command two, but instead three teams. Along with the assault and fire teams, we will attain a full third unit. The Browning- MG, along with its crew, will be at our command. It must be set up on its stand, before it can be fired. Its intensive defensive fire will occupy the Germans, and pin them down. In some cases, we will have a bazooka team instead, which will be of use against tanks and heavily entrenched opponents.

Further innovation concerns the behavior of our troops on the battlefield. Like soldiers in "Company of Heroes", they notice what proceeds around them and act accordingly. If everything is calm, soldiers run relaxed by the area until fire erupts. During patrols, they are more attentive, trying to find opposing soldiers. Combat mode is still similiar to the first two games.


De eerste beelden op het internet zijn scans uit OXM, het hierboven vermelde Duitse magazine en een Playstation magazine.

http://forum.jogos.uol.com.br/viewtopic.php?t=773610 (PS3)
http://www.brothersinarms.nl/earnedinblood/nieuws (XBOX 360)


di apr 11, 2006 2:34 pm
Reelex
Bericht 
Reelex schreef:
Tuurlijk wel ! Altijd wel wat te vinden.

Ik ben al enige tijd het spel '44 D-Day operation Overlord' aan het volgen. Beeld kwaliteit moet geweldig worden en het spel is gericht op, hoe kan het ook anders, D-Day en alles daaromheen. Heb de link bijgevoegd. Er word alleen niet veel losgelaten over het spel, alhoewel......als je het forum leest op de site dan kan je er toch heel wat uithalen. Zoals bijv de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer je uit het vliegtuig springt boven Normandie of in de steden achter de stranden zelf de weg te bepalen die je moet bewandelen om die stad te bevrijden en nog veel meer. Complete vrijheid zou er moeten zijn. Klinkt wel mooi toch? Online zou het spel ook gespeeld kunnen worden.
Word in ieder geval een zware dobber voor je PC oftewel je grafische kaart. Updaten maar die hap :-)

Link: http://www.1944game.com/

Ook is het de bedoeling dat er teasers worden uitgebracht in de vorm van mods. 1 voor HL2 en 1 voor BF2. Dit zou op de korte termijn moeten gaan gebeuren.

Nog ff wat specs van het spel:
-24 Hour Clock
-Destructible Terrain and Buildings
-Fully functiniony physics system that enhances gameplay
-Over 250,000 potential Characters to play as
-Learning Adaptive AI system
-Over 160x160 km of detailed terrain
-Fully fleshed out country side using Speedtree technology
-Online support for upto 250 people

I can't wait....

Grtz ®eelex™



Ik denk dat we binnenkort weer wat meer te weten komen over dit lang verwachte spel.... :wink:


do apr 27, 2006 9:17 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group