Het is nu di okt 20, 2020 1:48 am

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Wordt verwacht... 
Auteur Bericht
Reelex
Bericht 
Ow......vergat deze link toe te voegen :oops:

http://www.makecountdowns.com/show.php?id=2673

Geronimo.....

do apr 27, 2006 9:21 pm
Wessel
Bericht 
Voor de Band of Bro... euh Brothers in Arms ;) liefhebbers een nieuwe screenshot van deel 3. Dit zou een ingame shot moeten zijn:
http://www.gamer.nl/images/content/Jaap ... 9079_0.jpg

Mocht dit echt ingame zijn; dat wordt upgraden! ;)

[edit] Zie die details in de blaadjes :S ik vraag me af of dit echt is of opgepoetst [/edit]

vr apr 28, 2006 4:32 pm
Leroy
Bericht 
Dit kan best hoor, ze maken nl. gebruik van de Unreal 3 Engine en die enorm veel detials weergeven!

vr apr 28, 2006 6:44 pm
Raccoon
Bericht 
"Screenshots" of Brothers in arms 3: Hell's highway:
http://www.biagame.com/index.php?p=screens

Eerste gameplay video. Merk op dat de ontwikkeling van het spel nog maar 2 maanden aan de gang is.

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2577

ma mei 01, 2006 8:19 am
Wessel
Bericht 
2 maanden? Waar heb je dat gelezen? Lijkt me erg sterk tenzij het een gerendert filmpje is ofzo.

Ziet er wel verder strak uit. Ben bang dat mn 6600GT dit niet gaat trekken :(

ma mei 01, 2006 9:27 am
Leroy
Bericht 
Geen enkele VGA gaat dat trekken Wessel, want wss zal je een PhysX kaart moeten hebben wil je die effecten krijgen.

ma mei 01, 2006 3:09 pm
Wessel
Bericht 
Ik denk dat je met een 7800 wel ver komt. Die PhysX kaart moet ik ook eerst maar eens zien doorbreken voor ik daar uberhaupt aan ga beginnen. Lijkt wel een beetje op die oude Voodoo 1 upgraden kaarten :)

ma mei 01, 2006 3:37 pm
jeroen 29th
Bericht 
Wessel schreef:
Voor de Band of Bro... euh Brothers in Arms ;) liefhebbers een nieuwe screenshot van deel 3. Dit zou een ingame shot moeten zijn:
http://www.gamer.nl/images/content/Jaap ... 9079_0.jpg

Mocht dit echt ingame zijn; dat wordt upgraden! ;)

[edit] Zie die details in de blaadjes :S ik vraag me af of dit echt is of opgepoetst [/edit]

De blaadjes zijn gedetailleerd maar zie de wapens en de helmen eens???

Greetz

di mei 02, 2006 7:27 pm
Leroy
Bericht 
@ Wessel, met een 7800 zul je mss wel ver komen maar zonder PhysX chip (Via een upgrade kaart of geintregeerd in je VGA) zal je nooit alles eruit kunnen halen.

@ Jeroen, dat komt omdat het nog in ontwikkeling is. Dit is dus bij lange niet klaar.

di mei 02, 2006 8:23 pm
Raccoon
Bericht 
Wessel schreef:
2 maanden? Waar heb je dat gelezen? Lijkt me erg sterk tenzij het een gerendert filmpje is ofzo.

Ziet er wel verder strak uit. Ben bang dat mn 6600GT dit niet gaat trekken :(

Het is scripted, en ook zijn er details weggelaten (zie de ironsites!). Ik zoek naar de tekst die het geeft over die 2 maanden, maar ik vind ze niet op dat gigantisch forum van Gearbox. Ondertussen heeft gamepsot alweer een exclusief filmpje klaar, met voor het eerst de inzet van een MG-team op beeld, en ook het feit dat nederlandse burgers erin voorkomen (hoewel, dat filmpje is nog meer scripted). Gearbox heeft nog 7 maand om het spel af te werken en op de E3 zal het afkomen met een eerste 'demo' waar alle details er zouden moeten in voorkomen (zoasl op de screens?)

di mei 02, 2006 9:16 pm
Wessel
Bericht 
Ik heb inderdaad ook even doorgelezen naar aanleiding van wat je zei. Ik heb ook een hoop mensen gezien die niet helemaal geloven dat dit het eindresultaat zal worden ondanks er gebruik gemaakt wordt van een next-gen engine. Mensen zijn nogal wantrouwend naar bijvoorbeeld het gebooste E3 filmpje van Ghost Recon.

di mei 02, 2006 11:04 pm
Raccoon
Bericht 
De gearbox software forums bieden voor geïnteresseerden ook antwoorden. De ontwikkelaars mengen zich soms onder de leden. Zo heeft de schrijver van het script een maand geleden z'n best gedaan om enkele vragen te beantwoorden. Deze week was het vooral Randy Pitchford (director) die enkele vragen heeft beantwoord. Blijkt dus dat dit filmpje nog lang niet het einddoel is. Er moet nog heel wat aan gewerkt worden: "50 ontwikkelaarsjaren --> 50 ontwikkelaars die nog een vol jaar moeten werken.

Gearbow software is sinds BIA: Earned in blood uitgegroeid tot een enorm groot bedrijf wat het hen mogelijk maakt meer dan 50 ontwikkelaars aan het werk te zetten aan hun projecten. Ik heb vertrouwen in hun project, allleen geloof ik niet dat de uiteindelijke gampelay videos ooit het niveau zal halen van de screens die nu zijn uitgekomen :wink: . Het is vooral de gameplay die me zal aanzetten tot kopen: tactical shooter, met nu ook de mogelijkheid machinegeweren op te zetten waar je maar beveelt, en ook te werken met mortieren en bazooka's :wink:

http://www.spikedhumor.com/articles/26477/Brothers_in_Arms_Hells_Highway_trailor.html (volledige trailer (met aan het einde dus de browning MG, een Königstiger tank, Nederlandse burger... allemaal lijkt het scripted, maar het gaat'em om het concept hier)).

wo mei 03, 2006 1:28 pm
Wessel
Bericht 
Die volledige trailer is wel uber vet hoor! Ben erg benieuwd. Al hoop ik dat het nog lang gaat duren voor het af is. Misschien een beetje egoistisch maar dan heb ik pas geld voor een upgrade ;)

do mei 04, 2006 7:00 pm
Raccoon
Bericht 
Zelfs al zal de in game versie mogelijks nooit helemaal even gedetailleerd zijn als de screenshots.. het blijft voor mij de moeite waard. Als voorlopige release datum spreken ze van 4 oktober 2006. Verwacht maar rond kerstmis :wink: , want nauwelijks enig ontwikkelaar kan zich houden aan z'n eerste schatting :) .

EDIT: In de trailer kan je zien dat jouw personage het lichaam van een gewonde in z'n handen pakt. Volgens Gearbox is dit niet scripted, maar wat ze noemen het "brotherhood moment". Op zo'n moment dat iets misgaat met je teamleden (trigger) zal jouw personage, of een naburige AI ingrijpen om te helpen (trigger). Een voorbeeld zit dus in die trailer. Omdat je toevallig juist achter die ongelukkige soldaat liep kon een trigger in werking gaan om hem op te vangen. Andere triggers zijn struikelen -> iemand helpt de gestruikelde recht; iemand valt dood -> een AI zal dan mogelijks dat lichaam checken. Ook is al vermeld dat gewonde Duitsers na een gevecht zouden kunnen worden afgemaakt.... geen gevangenen dus. Het blijft allemaal vaag natuurlijk of dit echt allemaal zo zal gebeuren, maar het beloofd.

do mei 04, 2006 10:11 pm
Raccoon
Bericht 
E3 demo, gefilmd vanuit de zaal. Voor mij ziet het er al goed genoeg uit :D
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=2880

za mei 13, 2006 3:26 pm
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende