Het is ons de laatste tijd opgevallen dat het Film/TV gedeelte op dit forum gedomineerd wordt met vragen over waar men een bepaalde DVD kan vinden. Om iedereen een handje te helpen hebben willen we dit topic gebruiken om een aantal sites op te noemen waar het gros van al deze vragen mee opgelost kunnen worden. We willen hier ook mee voorkomen dat er alleen topics ontstaan waarin gevraagd wordt waar je een bepaalde film kan kopen.
Ik noem hieronder een aantal van de belangrijkste sites waar je eigenlijk alles wel mee kan vinden. Mocht je dit niet genoeg vinden kijk dan onder;
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=3793
Mocht je nu
nog steeds niet weten waar je jouw gezochte DVD kan halen? Vraag het hieronder!
Let op: Topics die vanaf nu geopend worden met alleen de vraag waar de film aangeschaft kan worden, zullen vanaf heden gesloten worden! Stel je vraag dus hier!
Elcheapo.nl
Je kan altijd even beginnen met de prijsvergelijkingsite elcheapo.nl. Deze is te vinden op;
www.elcheapo.nl
Free Record Shop & Van Leest
De reden waarom ik FRS en Van Leest onder dezelfde noemer zet is omdat zij ook exact dezelfde collectie hebben. Het is een vrij grote collectie maar hou er rekening mee dat FRS en Van Leest hun collectie aan het bijschaven zijn en de minder goed verkopende kant van hun collectie afstoten. De meer alternatieve films zul je hier dan ook niet kunnen halen.
www.freerecordshop.nl
www.vanleest.nl
Play
Play.com. Een goedkope site in Engeland waarmee je wel met Creditcard moet betalen. Voordeel hiervan is wel dat je
geen verzend kosten hoeft te betalen!! Een goede site met een geweldige collectie. Deze site is dat ook de nummer één site voor elke film verzamelaar.
www.play.com
Amazon
Waarom Amazon? Nou niet omdat ik er ooit iets gekocht heb. Nee ik gebruik deze site om te kijken of een DVD überhaupt wel bestaat. Waarschijnlijk heeft Play.com precies hetzelfde maar Amazon heeft in de loop der jaren de goede naam gekregen dat zij alles wel hebben.
Staat het dan ook niet op deze site? Dan zal de DVD die jij zoekt er waarschijnlijk niet zijn!
www.Amazon.com