Het is nu do maart 28, 2024 12:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
STIWOT Reizen Battlefield Tour “Oosterbeek Perimeter” 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht STIWOT Reizen Battlefield Tour “Oosterbeek Perimeter”
Citaat:
Nu de Battlefield Tour naar Walcheren alweer compleet volgeboekt is durven we het wel aan. Na de succesvolle Battlefield Tour “Arnhem-Oosterbeek” van 2004 organiseert STIWOT Reizen op zondag 15 juni 2008 een vernieuwde Battlefield Tour in Oosterbeek. Tijdens deze Battlefield Tour worden de gevechten rondom de Oosterbeekse perimeter vanuit een nieuwe invalshoek belicht.

Afbeelding

We beginnen de dag om 10.00 uur in het Airborne Museum “Hartenstein” met een korte uiteenzetting van de “Slag om Arnhem” en de rol van Oosterbeek daarin. Vanaf de trappen van Hartenstein, waarop de kogelinslagen nog goed te zien zijn, lopen we vervolgens de tuin van de villa in om te starten met de Perimeter Wandeling. Tijdens deze wandeling zullen de gevechten rondom de perimeter behandeld worden aan de hand van ooggetuigenverslagen van zowel Britse als Duitse soldaten. Deze nieuwe verhaallijn van het Airborne Museum zal tijdens de STIWOT Reizen Battlefield Tour "Oosterbeek Perimeter" haar primeur beleven!

Na de wandeling begeven we ons naar Restaurant Schoonoord om op deze historische locatie gebruik te maken van een compleet verzorgde lunch. Aansluitend keren we terug naar het Airborne Museum “Hartenstein” waar u ruimschoots de gelegenheid krijgt om met nieuwe verhalen in het achterhoofd de collectie op een andere manier te bekijken. De afsluiting van deze Battlefield Tour zal plaatsvinden op de Commonwealth War Cemetery Arnhem Oosterbeek.

Spreekt deze Battlefield Tour u wel aan? Brengt u dan een bezoek aan onze website voor meer informatie.


wo apr 30, 2008 1:17 pm
Profiel
philip reinders
Bericht 
He Barry zet je Jeroen weer aan het werk die dag?, goed zou zit toch maar een beetje te niksen en koffie te drinken heb ik gehoord.


wo apr 30, 2008 4:21 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
In het kader van de werkverschaffing was dat wel de bedoeling ja ;). Inschrijving loopt trouwens alweer hard. Meer dan de helft van het aantal beschikbare plaatsen is al vergeven...


wo apr 30, 2008 4:26 pm
Profiel
Dennis N
Bericht 
Heb je mijn twee plekkies al binnen zien komen?


wo apr 30, 2008 7:52 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Jazeker! :)

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


wo apr 30, 2008 7:58 pm
Profiel
Dennis N
Bericht 
Gelukkig! :D

Omdat het op zo'n mooie vaderdag valt, heb ik mijn vrouw maar mee gereserveerd! ;)


wo apr 30, 2008 7:59 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Als het goed is heb je je bevestiging nu in je mailbox hangen 8).


do mei 01, 2008 12:32 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Ik denk er nog even over na, aangezien ik de tour zelf ook al eens heb gedaan. :wink:


do mei 01, 2008 1:44 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
De nieuwe verhaallijn heb je in ieder geval nog nooit gehoord denk ik...


do mei 01, 2008 10:00 pm
Profiel
Pieter F
Bericht 
Ik moet de tour volgende week missen, maar deze laat ik niet aan mij voorbij gaan.. :wink:


za mei 03, 2008 10:03 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Inschrijving inderdaad binnen. Bevestiging inclusief betalingsgegevens ontvang je later op de dag. Bedankt!


za mei 03, 2008 10:28 am
Profiel
Pieter F
Bericht 
Ik zal mijn mailbox in de gaten houden!


za mei 03, 2008 10:32 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Zo, dat was bevestiging nummer 22 binnen een week. Nog maar 10 plaatsen te vergeven...


za mei 03, 2008 12:41 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Helaas, ik zit dan in La Gleize..


za mei 03, 2008 8:55 pm
MdB
Bericht 
ik ben er bij, ben benieuwd !

tenminste, ik heb mijzelf ingeschreven !


za mei 03, 2008 10:03 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group