Het is nu vr maart 29, 2024 1:44 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Roy O. Porter: Unknown X316 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 
Mijn brief aan de historische vereniging van de county waarin Roy woonde is gepubliceerd in de locale krant. als gevolg hierop heb ik een storm aan reacties via e-mail gekregen. De response is overweldigend.

Hier een mooie uitspraak van één van de schrijvers:

I want to thank you from my heart for the act the kindness you have shown by adopting the grave of this fallen soldier. This man was only 20 years old at the time of his death and gave all of his own personal future for the future hopes of Europe. The fact that someone who never knew him or anything about him would give of their time and effort to tend his grave in appreciation for what he did gives this cynical man some hope in humanity.

Henry 'Hank' Weiss
Plano, Texas


di mei 20, 2008 7:14 pm
Jochen S.
Bericht 
Mooi John! Altijd goed te weten dat het 'aan de overkant' ook gewaardeerd wordt - en dan niet alleen door familie!


di mei 20, 2008 9:11 pm
John S.
Bericht 
De laatste dagen word ik overspoeld met berichten uit Amerika.

Hier weer een andere versie van de foto van Roy:


Afbeelding
Afbeelding


di mei 27, 2008 7:31 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group