Het is nu do maart 28, 2024 10:47 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
[MEETING 2008] 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 
Helaas, ik kan niet komen.
Volgende keer beter.
Ik wens jullie een mooie dag !


vr nov 07, 2008 11:57 am
Dennis N
Bericht 
Helaas kan ik HIERDOOR niet aanwezig zijn op de meeting, ook iedereen veel plezier maar ik ben overtuigd dat dat wel gaat wel lukken...

:(


vr nov 07, 2008 8:58 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Jammer Dennis!

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


vr nov 07, 2008 11:39 pm
Profiel WWW
Joey
Bericht 
Wat een gat dat Overloon, wordt je om half 9 het café uitgeschopt :mrgreen:


zo nov 09, 2008 3:09 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Het was ook geen café, het was een pannenkoekenhuis. Driemaal nummer 1 alstublieft!


zo nov 09, 2008 3:41 pm
Profiel
MdB
Bericht 
hoe dan ook.. het was weer gezellig :D

En de lezingen waren top. Vooral 's middags werd ik ff stil, wat een indrukwekkend verhaal. Hij vertelde me ook nog dat hij binnenkort op TV gaat vertellen over zijn ervaringen in Nederlands Indie....ben benieuwd.

Blij dat ik hem nog ff de hand heb geschud.

Verders: voor een ieder, pannenkoek nr 70...absolute aanrader :mrgreen:


zo nov 09, 2008 5:30 pm
Joey
Bericht 
Over aanraders gesproken, iemand nog foto's van de serveerster? :twisted:

De lezing van de heer van Groenendaal was inderdaad ontzettend indrukwekkend. Vooraf werd gezegd "een geboren verteller" en dat is absoluut waar gebleken. Wat heeft die man een hoop meegemaakt!

Dat er in principe wordt nagedacht over een volgende meerdaagse BF-tour vond ik overigens erg plezierig nieuws!


zo nov 09, 2008 8:10 pm
Yorick
Bericht 
Weer een geslaagde dag wat mij betreft. Met name de tweede lezing zorgde voor een bijzondere stilte...

Enne, waar blijven die STIWOT promotie-stickers? :lol:


ma nov 10, 2008 2:52 pm
muncio
Bericht 
barry schreef:
Het was ook geen café, het was een pannenkoekenhuis. Driemaal nummer 1 alstublieft!


Hahahahahhaa :P


do nov 13, 2008 1:25 am
muncio
Bericht 
Yorick schreef:
Weer een geslaagde dag wat mij betreft. Met name de tweede lezing zorgde voor een bijzondere stilte...

Enne, waar blijven die STIWOT promotie-stickers? :lol:


Barry als je ze moet hebben mot je me effe mailen kan heel goedkoop en met sponsoring regelen voor je :D


do nov 13, 2008 1:26 am
lars40/45
Bericht 
Klasse !
Promotie stickers die middels sponsoring heel goedkoop aangemaakt kunnen worden.....
Daar heb ik voor mijn PR Toko wel oren naar, :D


do nov 13, 2008 10:38 am
sky
Bericht 
Dennis N schreef:
Helaas kan ik HIERDOOR niet aanwezig zijn op de meeting, ook iedereen veel plezier maar ik ben overtuigd dat dat wel gaat wel lukken...

:(


Moest je dat ding afbreken???


enne wat voor stickers???


do nov 13, 2008 10:44 am
Joey
Bericht 
SITWOT-promotiestickers om op te plakken op wc's, lantaardpalen, autoruiten en andere lugubere plekjes waar ook ter wereld :mrgreen:


do nov 13, 2008 11:54 am
Hans
Bericht 
Kan iemand mij vertellen wanneer de volgende meetings zijn ? Ik heb namelijk nog aardig wat spullen/bescheiden van Stiwot liggen die ik uiteraard netjes terug hoor te geven. En tuurlijk wil ik ook weer eens wat 'oude' gezichten zien........ :wink:


zo dec 28, 2008 11:02 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Hoi Hans! Goed om je hier, bijna twee jaar na je laatste post, weer terug te zien. Sinds 2007 hebben we ervoor gekozen om, naast de medewerkersvergaderingen en battlefield tours, jaarlijks nog maar één grote meeting te organiseren. Dat zal dus november 2009 worden vrees ik...

Maar dat is misschien wat te lang?


zo dec 28, 2008 1:46 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group