Het is nu do maart 28, 2024 10:15 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zuid-Limburg, 6 oktober 1944 
Auteur Bericht
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
muncio schreef:
Je moet er wat voor hebben Jeroen :wink: maar merk dat je geen belangstelling hebt voor mijn informatie ?


Ugh :oops:, ja zeker wel... alleen een beetje overheen gelezen... sorry :oops:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


zo nov 22, 2009 3:46 pm
Profiel WWW
muncio
Bericht 
:o oo 8) heb inmiddels pm contact met je.


zo nov 22, 2009 5:16 pm
John S.
Bericht 
Jeroen, ik heb een mail gestuurd naar de lokale Heemkundevereniging. Ik hoop via hun e.e.a te kunnen bereiken voor jou. Je hoort nog van me.


zo nov 22, 2009 6:09 pm
John S.
Bericht 
Ik kreeg vanochtend dit bericht:

"Het boek is niet meer te koop. De enige manier om het boek nog te achterhalen is via het antiquaritaat. Ik weet dat de schrijver ook geen exemplaren meer heeft. Contact met hem opnemen heeft vanwege zijn gezondheidstoestand geen zin
Bij dit soort boeken, zoeken wij als heemkundevereniging het intenet af. Vaak kom je het toch wel weer ergens tegen. U zou het kunnen proberen bij boekhandel Boom in Roermond. Die heeft meestal een behoorlijke collectie Limburgensia."


ma nov 23, 2009 9:33 am
ron_R
Bericht 
anders probeer het hier maar
http://www.oskam-neeven.nl


ma nov 23, 2009 5:22 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group