Het is nu vr maart 29, 2024 8:18 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 359 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Wo2 vakanties dit jaar? 
Auteur Bericht
wo2-freak
Bericht 
Inderdaad, vooral groot verschil op foto 3. Je ziet die planten echt heel erg duidelijk, terwijl de rest niet zo helder is en dat is niet mooi..


zo okt 11, 2009 6:34 pm
pedor
Bericht 
Mooie vergelijking, en in tegenstelling tot andere vind ik de derde foto erg mooi.
Geeft juist een mooi overzicht van de omgeving. Hoe staan de mannen en hoe liep de weg vroeger tov nu.


zo okt 11, 2009 7:22 pm
Vin1
Bericht 
Bedankt voor de reacties.
Het gaat uiteindelijk om foto 1 en foto 2.
Foto 3 is meer als extra foto voor diegene die dit leuk vinden om te bekijken. Maar de kern blijft de Now en de Then foto.

En ja, shoppen is niet alles? Zo lang je niet shopt in de basis (foto 1 en 2) Dus niks manipuleert, valt het wel mee volgens mij best mee. Foto 3 blijft gewoon een ding wat je leuk vindt of niet. Ik vind het zelf wel leuk, vandaar dat ik het doe. En omdat het een 3 luik is. Kan ieder bekijken wat hij of zij leuk vind om te kijken :wink:

Ik ben het wel eens met de planten dat die er misschien te veel uitspringen. Misschien kan ik deze wat minder fel maken, zodat het minder de aandacht vraagt.


zo okt 11, 2009 8:26 pm
Pieter F
Bericht 
Bij deze is het inderdaad wat minder goed gelukt. Maar ik kan me er eentje herinneren die wel heel mooi was. Stavelot?


ma okt 12, 2009 8:56 am
Vin1
Bericht 
Stavelot inderdaad. Staat in het topic over Peipertrail.

Maar zou het beter zijn om de struik er uit te laten in de match bij foto 3?
Zodat deze geen aandacht meer vraagt?

De Now en Then is namelijk volgens mij wel heel mooi omdat het plekje vrijwel hetzelfde gebleven is.
En volgens mij heb ik ook het juiste perspectief/standpunt gevonden.
(Wat ook niet altijd lukt helaas.)


ma okt 12, 2009 9:49 am
Dennis N
Bericht 
Vin1, maak anders een topic aan waarin je je creaties plaatst, dan houden we het hier bij WO2 vakanties. Back to topic dus!


ma okt 12, 2009 10:04 am
Vin1
Bericht 
Dat had ik inderdaad beter even kunnen doen. Sorry voor de verwaarlozing van het topic.....


ma okt 12, 2009 8:03 pm
wo2-freak
Bericht 
Late reactie:

Paling, erg mooie foto's! Heb zelf pas 2 militaire begraafplaatsen bezocht (Henri-Chapelle en Recogne). Een Amerikaanse en een Duitse dus. Heb er nog een paar foto's van, maar vergelijken met jouw foto's zijn die het plaatsen niet waard.

En dan je 2e foto, begraafplaats van ''Theodor Lang''. Ik zie dat hij 17 jaar geworden is, zo oud ben ik nu zelf. Als je zo iets ziet ga je toch wel even nadenken..


ma maart 15, 2010 10:26 pm
sapevdveen
Bericht 
Zaterdag 10 april richting Normandie (Isigny sur mer) om alle bekende plaatsen te bezoeken. Met behulp van de beschrijving van Peter Jutte 6 dagen lang dagtripjes maken.


do apr 08, 2010 12:00 pm
wo2-freak
Bericht 
Dit jaar naar Oostenrijk, alleen daar heb je denk ik weinig wat WW2 gerelateerd is? Heb iig weinig gehoord over museau/bezienswaardigheden in Oostenrijk.

Andere vraag: wie heeft wel eens het Kehlsteinhaus bezocht? Kun je daar écht heen gaan om te bezichtigen, of moet je dat van te voren allemaal voorbereiden? Lijkt me wel leuk om een keer te bezoeken, alleen hoe ligt WW2 onderwerp in Duitsland en dan met name in de oud (?) Nazi-hoofdstad Berchtesgaden?


ma apr 12, 2010 10:09 pm
Mia
Bericht 
Kijk eens op www.oorlogsmusea.nl


ma apr 12, 2010 10:14 pm
Janz
Bericht 
Deze zomer een bezoekje aan de Grebbeberg en de Ginkelse hei.

Gelukkig genoeg informatie over te vinden op internet, binnenkort maar eens wat verder uitwerken. :)


ma apr 12, 2010 10:21 pm
sky
Bericht 
Hee ff een vraagje... waar precies ligt Wiederstandsnest( en). Ga dit jaar een vriend van het een en ander laten zien. maar het wiederstandnest 62 ( ? ) heb ik zelf ook niet gezien. Weet iemand verder nog andere nice locaties die buiten het touristen verhaal te zien zijn?


wo jun 09, 2010 9:33 am
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
http://oorlogsmusea.nl/artikel/503/Wied ... est-62.htm

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


wo jun 09, 2010 1:38 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 359 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group