Het is nu do maart 28, 2024 5:01 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 
60 jaar Battle of the Bulge 
Auteur Bericht
Ronald Stassen
Bericht 60 jaar Battle of the Bulge
Het zestig jarig jubileum van D-Day is nog maar net voorbij of de voorbereidingen voor het nieuwe festijn zijn alweer in volle gang.
In januari 2005 wordt het zestig jarig jubileum van de Slag om de Ardennen gevierd. Ook hier weer een groot aantal vieringen die plaatsvinden in een tijdsbestek van zes dagen.

Dit jubileum mag wederom niet gemist worden door liefhebbers van WWII.

Groet

Ronald


wo jun 16, 2004 8:38 pm
svdwal
Bericht 
Hallo allemaal,

Lijkt me erg leuk om dat te bezoeken, gaan er nog forum leden naartoe?
Groet,

Sjoerd


wo jun 23, 2004 10:11 pm
IA001
Bericht 
Lijkt mij echt heel gaaf, zal alleen niet lukken ivm stage... :cry:, maar aangezien medische opleiding waar ik mee bezig ben.. misschien kan ik als medic mee :)


wo jun 23, 2004 11:11 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Heren,

Let op: De agenda voor de viering van 60 jaar "Battle of The Bulge" of te wel "De Slag om de Ardennen. kun je vinden op http://www.bastogne.be/60eme/index.htm
Er vinden vele activiteiten in diverse vormen plaats.

Je mag het niet missen.

Ronald


vr jul 23, 2004 7:24 pm
Reinout
Bericht 
Kevin schreef:
En de volgende brochure is ook nog steeds aan te vragen:
SLAG OM DE ARDENNEN - REIS DOOR HET VERLEDEN


Bedankt voor de tip !


za jul 24, 2004 12:45 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Op deze site is ook zeer veel info te vinden:
www.amba.lu


di aug 17, 2004 1:12 pm
Profiel
Desiree
Bericht 
Ik heb wel plannen om die kant op te gaan.
Vieren, herdenken, het is hetzelfde maar het gaat erom dat de goede bedoelingen erbij zijn. Het historisch oogpunt. En de gesneuvelden van beide kanten.


di aug 17, 2004 1:30 pm
The Duke
Bericht 
Mmm, denk dat ik er dan ook wel ben.
Ik ben nog nooit in die omgeving geweest en wilde er toch wel een keer graag gaan kijken en dit is dan een goede gelegenheid. Ik moet alleen ff kijken of ik dan vrij kan krijgen.

Ik kom uit de omgeving Rotterdam en zou eventueel iemand mee kunnen nemen als ik ga of STIWOT reizen moet nog een trip willen organizeren :idea: :mrgreen:


Marco.


wo sep 08, 2004 11:30 pm
Hans
Bericht 
Marco, we zijn aan het bekijken of dit eventueel als Stiwot-reis georganiseerd kan gaan worden. Zeker Barry is al voorzichtig met enkele opties bezig en al wat aan het informeren. Ligt naturlijk ook aan het aantal aanmeldingen, maar de forumbezoekers zullen hiervan zeker op de hoogte gehouden worden.


do sep 09, 2004 6:42 am
Ronald Stassen
Bericht 
Beste mensen,

Hier een aantal links met meer informatie omtrent de festiviteiten die ik van de organisatie heb gekregen.

Onderstaande link verwijst naar de festiviteiten in en rond het gelijknamig museum.

http://connect.to/poteau44-museum-agenda

Deze link verwijst naar alle informatie omtrent de festiviteiten in de gehele Ardennen.

http://www.amba.lu/index-home-noframe.h ... edule.html

Onderstaande link verwijst naar de festiviteiten in Sankt Vith.

http://www.st.vith.be/60jahre/?Programm

Rest mij allen nog een zeer aangenaam verblijf in de Ardennen te wensen en misschien komen we elkaar wel tegen.

Met vriendelijke groet

Ronald


di nov 16, 2004 8:25 am
svdwal
Bericht 
Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen weekend in de Ardennen geweest en ik heb de volgende twee folders in meervoud meegenomen:
-De slag om de Ardennen "De wegen van de herinnering"
Een folder met alle musea beschreven en andere bezienswaardigheden.
-The Battle of the Ardennes Belgium 1944-2004
Een folder met allerlei rondritten en musea/monumenten.
Ook heb ik nog een folder met alle herdenkingen, echter maar 1 exemplaar.
Ik zal ze meenemen voor geintereseerden.

Ook ben ik van plan om binnenkort een keer 1 dag naar de ardennen te gaan voor een Bliksem bezoek aan wat musea en monumenten.
Heb een aantal aardige rondriten die vanuit het midden avn het land prima in een dag te doen zijn.
Meer hierover in een nieuw topic.

Sjoerd


ma nov 22, 2004 7:35 pm
IA002
Bericht 
ik zou de folders on-line zetten.... :D


ma nov 22, 2004 8:03 pm
David
Bericht 
Ik ga zeker heen!!! Vandaag de bevestiging gekregen van het Best Western hotel in Bastogne dat er een kamer vrij is.
Mooi centraal gelegen, midden in de herdenkingen en tussen de veteranen en een goede startpositie voor de verschillende uitstapjes die ik natuurlijk ga ondernemen. 8)


ma nov 22, 2004 8:48 pm
IA002
Bericht 
maar ben je in Februari nog wel van de partij?


ma nov 22, 2004 10:18 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Sjoerd,

Ik ben zeker geintresseerd, neem ze maar mee als je wil.

Groet

Ronald


ma nov 22, 2004 11:15 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group