Het is nu ma dec 10, 2018 8:15 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Sniper Elite 
Auteur Bericht
blikkie

Bericht Sniper Elite
Hoi, ik heb het spel Sniper Elite, maar ik heb (denk ik) een probleem.
Als ik in het spel de olietanks moet opblazen met een timebomb, lukt dat mij niet, ik pak bij het begin van dat deel van het spel de bommen op maar zou niet weten hoe ik ze af laat gaan, kan iemand mij helpen :?: :?: :(

vr nov 19, 2010 8:08 am
Profiel
GI joe

Bericht 
Je kan je inventory bekijken door op de 'i' te drukken. Vervolgens scroll je door je inventory heen met ',' en '.'
Selecteren van een item uit je inventory doe je met 'x'
Vervolgens moet je de 'x' ingedrukt houden om het item te plaatsen, of je houd de linker muisknop ingedrukt (boog verschijnt) en je kan de TNT weggooien.

Succes ermee (voor het geval je nog niet verder was gekomen) en hoe vind je het spel verder? Ik vind het erg gaaf dat je slow motions krijgt te zien als je een headshot o.i.d. maakt. Dat klinkt misschien erg raar, maar Sniper Elite is een van de beste sluipschutter-simulatie games die er is. Je wapen-arsenaal is nogal groot voor een sluipschutter, maar verder is het wel realistisch. Wind en volgens sommigen zelfs de draaing van de aarde hebben effect op je schot. Een headshot vanaf 150 meter is al iets wat je in de eerste levels nog flink moeite kost.

ma jun 27, 2011 7:37 pm
Profiel
Moderator
Jean

Bericht 
De kans bestaat dat blikkie ondertussen getrouwd is en van vrouwlief met geen vinger nog aan Sniper Eite mag komen :wink: . M.a.w niet te veel oude posts op deze manier terug oproepen.

ma jun 27, 2011 8:04 pm
Profiel
GI joe

Bericht 
Nou, vanaf november 2010? Net iets meer dan een half jaar geleden.... Ik heb zat games die ik nu eens speel, dan weer 2 jaar op de plank leg en daarna weer vrolijk verder speel. Geen enkel probleem.

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die Sniper Elite spelen? Ik speel het zo nu en dan eens, heb het bijna uitgespeeld en kwam niet verder dus ligt het nu weer op de plank.

ma jun 27, 2011 10:49 pm
Profiel
Weidman

Bericht 
Ja, ik ben het na een paar jaar nu weer aan het spelen (op sniper elite mode natuurlijk). Waar kom je niet verder?

Groeten, Weidman (of moet ik zeggen one shot one kill)...

za jul 02, 2011 8:44 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]