Het is nu di maart 19, 2024 1:55 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Complimenten 
Auteur Bericht
kullboys
Bericht Complimenten
Zoals jullie waarschijnlijk wel zien aan mijn postcount, ben ik nieuw hier.
Dat wil echter niet zeggen dat ik deze site - en de partnersites - al een lange tijd regelmatig bezoek.

Ik wil even kwijt dat ik erg enthousiast ben geworden om meer te weten te komen over de Tweede Wereldoorlog, dankzij deze site.
De uitgebreide, helder geschreven artikelen zijn altijd erg interessant.
Ook het feit dat er niet alleen informatie wordt gegeven over WOII, maar dat er ook aandacht wordt besteedt aan films, boeken, e.d. spreekt mij erg aan! :D

Go2war2 en tweede-wereldoorlog.nl blinken echt uit in professionaliteit (in vergelijking met wat er voor de rest te vinden is op internet), heel veel complimenten daarvoor (ook aan alle mensen die deze sites en forum onderhouden)!

Komende tijd zal ik op dit forum dan ook regelmatig te zien zijn; ik heb een nieuwe hobby erbij gevonden!

Dat wou ik even zeggen 8) Ik denk niet dat dit echt thuishoort op dit forum, excuses daarvoor, maar ik wou het toch wel even graag melden.


ma feb 18, 2019 6:34 am
Staf
Avatar gebruiker
Horsa

Geregistreerd:
vr maart 28, 2008 6:58 pm
Berichten: 558
Woonplaats: Ede
Bericht Re: Complimenten
Toch bedankt!

_________________
Arjan Vrieze

"The losses were heavy, but all ranks would willingly undertake another operation under similar conditions…We have no regrets."
Major General Robert Urquhart - Commander of 1st British Airborne Division


wo feb 20, 2019 7:51 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group