Het is nu do maart 28, 2024 3:41 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tweede-Wereldoorlog.nl Portal 
Auteur Bericht
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht Tweede-Wereldoorlog.nl Portal
We zouden het de jaarlijkse lanceer datum kunnen noemen, namen we precies een jaar geleden dit forum in gebruik, nu is er weer een nieuwe website! Na lang zwoegen en prutsen komt STIWOT nu met een portal. Waar jullie die dan kunnen vinden? Nou hier:

www.tweede-wereldoorlog.nl

Je vind er van alles van de STIWOT websites, alle informatie en laatste updates op een handige startpagina. Het laatste WOII Nieuws van Go2War2.nl en het laatste nieuws van de NOS. Maar nog veel... waaronder de weersvoorspeling van Nederland.

"Ja, maar, ik woon in België." Geen zorgen, we koesteren ook onze belgische bezoekers. Surf daarvoor naar www.tweede-wereldoorlog.be en je krijgt de weerverwachting voor België!

Centraal in beeld zal er elke dag een WOII gerelateerde foto verschijnen. Edwin Smellinckx en Gerd Van der Auwera hebben zich rot gezocht naar 366 foto's, de meeste zijn gevonden. Helaas nog niet voor elke dag, echter het zoeken gaat gewoon door! Ewoud van Eig heeft zichzelf overtroffen met wederom een schitterende layout en Rick Visser verzorgt zoals gebruikelijk de tv-gids (deze verschijnt ook iets uitgebreider op STIWOT.nl. Barry van Veen heeft de leiding over dit project en zal zich vooral bezig houden met de indeling en het beantwoorden van al jullie vragen (toch Barry? 8)).

STIWOT is erg tevreden over deze nieuwe portal, wij als medewerkers hebben zo alles duidelijk in één overzicht.

Oh, het inloggen is trouwens ook iets speciaals... namelijk voor onze trouwe donateurs. Zij hebben namelijk iets meer mogelijkheden, ze kunnen de portal namelijk compleet zelf indelen en er nog veel meer informatie op zetten.

Ach ja, ik kan wel blijven praten, maar dat interesseert waarschijnlijk niemand...

Neemt alle een kijkje en oordeel zelf!

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


vr apr 01, 2005 8:14 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Fantastisch, zelfs een Belgische versie! Alleen krijg ik dat weerbericht niet. Onder de titel "Weer in België" verschijnt er niets :(

Gerd


vr apr 01, 2005 9:06 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Soms is de weerserver een beetje traag... nu doet ie het bij mij namelijk wel.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


vr apr 01, 2005 9:12 pm
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Heel mooi gedaan!

Op tweede-wereldoorlog.be staat trouwens linksbovenaan de portal 'tweede-wereldoorlog.nl'. Is dat nog een schoonheidsfoutje ofzo? :wink:

Jeroen schreef:
We zouden het de jaarlijkse lanceer datum kunnen noemen, namen we precies een jaar geleden dit forum in gebruik, nu is er weer een nieuwe website!

Het forum bestaat toch al iets langer als een jaar? Deze topic is van 28 maart 2004. :wink:

Ironclad


vr apr 01, 2005 9:40 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Ironclad schreef:
Op tweede-wereldoorlog.be staat trouwens linksbovenaan de portal 'tweede-wereldoorlog.nl'. Is dat nog een schoonheidsfoutje ofzo? :wink:


Nee, dat is een plaatje en kunnen we niet zo simpel aanpassen als het op eerste gezicht lijkt.

Ironclad schreef:
Het forum bestaat toch al iets langer als een jaar? Deze topic is van 28 maart 2004. :wink:


Het forum bestaat zelfs al vanaf 13 maart 2004 (kijk maar naar mijn registratiedatum), maar dat is niet de officiele lanceringsdatum. Ook de portal hebben we niet in een dag gebouwd, en hij is al een weekje online voor donateurs.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


vr apr 01, 2005 9:51 pm
Profiel WWW
Desiree
Bericht 
Mijn complimenten aan alle mensen die de portal gemaakt hebben.
Mooi werk!!


vr apr 01, 2005 10:15 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Jeroen schreef:
Barry van Veen heeft de leiding over dit project en zal zich vooral bezig houden met de indeling en het beantwoorden van al jullie vragen (toch Barry? 8)).!

Yep, alle lastige vragen en op- en aanmerkingen mogen naar mij gestuurd worden :wink:. Zoals altijd staan we open voor nieuwe ideeen en tips, dus twijfel niet en neem contact met ons op of post je suggesties in dit topic...

Jeroen schreef:
Het forum bestaat zelfs al vanaf 13 maart 2004 (kijk maar naar mijn registratiedatum), maar dat is niet de officiele lanceringsdatum. Ook de portal hebben we niet in een dag gebouwd, en hij is al een weekje online voor donateurs.

Pff, met de portal waren sommige mensen geloof ik al wat eerder begonnen dan 13 maart 2005 (hulde aan de TD voor dit fantastische werk!). Maar persoonlijk denk ik dan ook dat het resultaat daar zeker naar is. Hulde aan iedereen die heeft meegewerkt aan de totstandkoming van dit nieuwe STIWOT project!!!

P.s. Nu we het toch over het 1 jarig bestaan van het Forum hebben, wil ik jullie natuurlijk allemaal bedanken voor de input die jullie het afgelopen jaar hebben geleverd! Laten we ook het komende jaar samen streven naar een leuk maar vooral informatief Forum...

> en nu weer back on-topic over de portal... :wink:


za apr 02, 2005 1:22 am
Profiel
Desiree
Bericht 
barry schreef:
Jeroen schreef:
Het forum bestaat zelfs al vanaf 13 maart 2004 (kijk maar naar mijn registratiedatum), maar dat is niet de officiele lanceringsdatum. Ook de portal hebben we niet in een dag gebouwd, en hij is al een weekje online voor donateurs.

Pff, met de portal waren sommige mensen geloof ik al wat eerder begonnen dan 13 maart 2005.


Euh, lees ik verkeerd of .....


za apr 02, 2005 1:27 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Desiree schreef:
Euh, lees ik verkeerd of .....

Geen idee of jij verkeerd leest :wink:. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat STIWOT niet over 1 nacht ijs gegaan is en dat veel mensen al geruime tijd met de voorbereidingen van dit nieuwe project bezig zijn geweest.


za apr 02, 2005 1:12 pm
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Nog even een vraagje:

Hoe komt het dat het artikel van de dag op http://www.go2war2.nl/ een andere is dan het Go2War2 artikel van de dag op http://www.tweede-wereldoorlog.nl/ ???

Ironclad


vr apr 08, 2005 5:50 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Het was mij idd ook al opgevallen. Ik vermoed dat beide sites afzonderlijk random een artikel kiezen.

Ik vind dat uiteindelijk niet slecht: zo wordt een extra artikel in de schijnwerpers geplaatst.

Gerd


vr apr 08, 2005 6:43 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Hehe, wat zijn jullie toch nieuwsgierig :D Er is echter wel degelijk een goede reden, het artikel van de dag op GW is alleen een linkje naar een artikel. Dat zijn ook artikelen zonder foto's. Op TW had ik nu eenmaal graag een fototje, dus of ik moest GW aanpassen, of gewoon iets nieuws bouwen (daarnaast zijn er nog een aantal duistere instellingen die verschillen).
Aangezien we ondertussen toch wel een aantal artikelen hebben op GW kon het ook geen kwaad om een andere te kiezen, zo komen er dus meer artikelen 'boven drijven'.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


vr apr 08, 2005 7:01 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Voor de mensen die nog geen kijkje hebben genomen (wat ik me haast niet kan voorstellen :wink: ), kijk vandaag eens een keertje extra naar de speciale vormgeving van www.tweede-wereldoorlog.nl .


do mei 05, 2005 1:12 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Is een hele mooie

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do mei 05, 2005 6:37 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
En de komende dagen (t/m 14 mei) hebben we weer een speciaal thema design in verband met de meidagen van 1940. Klik wanneer je een kijkje neemt op www.tweede-wereldoorlog.nl eens op 'refresh' en je zult zien dat we (in ieder geval vandaag) 2 verschillende foto's met uitleg gebruiken om de gebeurtenissen van deze datum in de Tweede Wereldoorlog aan te duiden.

Ewoud, bedankt voor het design!
Gerd en Edwin, bedankt voor de foto's!


di mei 10, 2005 1:32 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group