Het is nu do maart 28, 2024 11:04 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Tentoonstellingen Slag om Arnhem 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht Tentoonstellingen Slag om Arnhem
Van Juli tot Oktober heb ik op Sportcentrum Papendal en 2 tal vitrines ingericht in het hoofdgebouw mbt vondsten/gevechten rond dit gebied

Van 1 September tot 1 Oktober dit jaar heb ik een tentoonstelling in het gemeentehuis van Oosterbeek mbt vondsten in de gemeente Renkum door de jaren heen, tijdens het Arnhem Weekend is het Stadhuis ook op Zaterdag en Zondag geopend van 12-17.
doordeweeks van 9-17. :D


ma apr 05, 2004 5:42 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bedankt voor de tip Philip! Dit lijkt me zeer interessant, en ik zal dan ook zeker eens gaan kijken.

Rest me nog een vraag, ik schaam me eigenlijk een beetje dat ik het niet direct weet, maar wanneer is het Arnhem Weekend?


ma apr 05, 2004 6:04 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
Barry toch,nou ja goed dan voor deze keer :oops:
17 en 18 September


ma apr 05, 2004 6:17 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Dankjewel Philip,
op internet las ik zelfs dat het een lang weekend is. En wel van 17-20 September 2004.


ma apr 05, 2004 6:40 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Jeroen Niels

Geregistreerd:
do apr 01, 2004 6:58 pm
Berichten: 684
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
We zullen het zeker even noteren in de agenda. Ben benieuwd wat er allemaal gevonden is. Als ik jouw beschrijving lees neem ik niet aan dat er wat uit de Schuytgraaf bij ligt. Of heb ik dit verkeerd.
Komt er trouwens nog het een en ander naar boven daar in die Rosandepolder waar ze nu bezig zijn, of valt dat wel mee?

Jeroen Niels

_________________
Jeroen Niels
Projectleider STIWOT Reizen
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


Laatst bijgewerkt door Jeroen Niels op ma apr 05, 2004 9:16 pm, in totaal 2 keer bewerkt.



ma apr 05, 2004 7:18 pm
Profiel WWW
Philip,ABRG
Bericht 
8)


Laatst bijgewerkt door Philip,ABRG op wo sep 01, 2004 6:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



ma apr 05, 2004 7:45 pm
marc
Bericht 
Erg interessant, ga zeker een kijkje wagen :shock:


di apr 13, 2004 5:32 pm
Philip,ABRG
Bericht 
De tentoonstelling in het gemeentehuis van Oosterbeek is vanaf vandaag geopend
Ma-Do van 8.30-12.30
Vrij 8.30-12.30

17 September 8.30-17.00

18/19 September 12.00-17.00


wo sep 01, 2004 4:37 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Een deel van de expositie van Philip op Sportcentrum Papendaal waar ik onlangs een bezoek aan heb gebracht:

Afbeelding

Mijn excuses voor de slechte foto :oops:.


wo sep 01, 2004 5:55 pm
Profiel
Jesper
Bericht 
Toen ze bezig waren met de spoordijk ben ik even met de hoofdopzichter wezen praten. Ze hadden inderdaad niet echt veel gevonden, behalve dus munitie en in een opgegraven loopgraaf een paar etensblikken en inderdaad een mooi kompas. Was net te laat om ook wat mee te krijgen, maar is in een museum toch beter af! :-( Wat ik overigens wel een schande vind, en dat vind ik echt niet kunnen is dat het bekende spoortunneltje, waar in de afgelopen weken dus zoveel werk aan verricht is, nog steeds geen monument is en nu dus vol graffiti staat.


wo sep 01, 2004 6:47 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Komende monumenten dagen, wordt er zover ik begrepen heb ik de gemeente Renkum aandacht geschonken aan een aantal plekken/plaatsen waar sporen van de Slag te zien zijn, men heeft een lijst opgemaakt van een aantal dingen, die men op de monumenten lijst wil zetten, weet echter niet of het tunneltje erbij zit, is dacht ik van de NS.


wo sep 01, 2004 7:03 pm
dvdhoven
Bericht 
Even een beetje OT, maar het spoorwegnet inclusief alle kunstwerken, dus de hele infrastructuur is van de overheid. NS heeft dat niet meer in eigendom. De overheidsinstantie, die verantwoordelijk is voor de infrastructuur is ProRail.
Dus simpel voor de tunnel moet je bij ProRail zijn, niet bij NS.


wo sep 01, 2004 7:42 pm
Philip,ABRG
Bericht 
[quote="barry"]Een deel van de expositie van Philip op Sportcentrum Papendaal waar ik onlangs een bezoek aan heb gebracht:


He Barry, even checken, kon je gewoon doorlopen bij de ingang, of heb je gevraagd waar de vitrine stond, en heeft men je doorverwezen?


wo sep 01, 2004 9:37 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Jeroen Niels en ik hebben keurig netjes bij de receptie gevraagd waar de vitrine stond en men heeft ons vervolgens doorverwezen.


wo sep 01, 2004 9:50 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group