Het is nu ma jul 23, 2018 8:05 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
verzamelaars 1/6 aktiefiguren 
Auteur Bericht
chris quick

Bericht verzamelaars 1/6 aktiefiguren
Hallo ik ben Chris Quick en ben weer! begonnen met het verzamelen van Dragon figuren. Wie verzamelen van jullie Dragon figuren? Groetjes Chris

ma nov 28, 2005 2:13 pm
Profiel
IA002

Bericht 
Alleen Fallschirmjäger !

ma nov 28, 2005 8:22 pm
Profiel
chris quick

Bericht 
Hoi Pietje. ik zelf ga nu verder met panzertroepen. De eerste die ik weer heb gekocht zijn Wittmann en Woll. Groetjes Chris

ma nov 28, 2005 9:55 pm
Profiel
Ben10

Bericht 
Ik verzamel ook 1/6
Van alles maar ik heb besloten om mijn toe te leggen op luftwaffe & fallschirmjager .
ik heb al
obergefreiter fj-divisie 5 ardennen
fj Jager
Ernst Wagner Battle of Britain

Jan Moedwil

do dec 01, 2005 8:03 pm
Profiel YIM
Liberator42

Bericht 
Ik verzamel ook Dragon 1/6 maar alleen US WWII, maar ben naarstig op zoek naar randatributen zoals bomen, bestrating, huizen enz.

wo jan 25, 2006 10:47 pm
Profiel
Zwabel

Bericht 
He :D

Ik doe alleen aan Custom action figures op 1/6 , alleen naar mijn idee een pop in elkaar zetten zie hier onder maar !

Afbeelding

Gr zwabel

do jan 26, 2006 12:37 am
Profiel
K.J. Koster

Bericht 
Ik tel er inmiddels 134 en er zijn er nog 5 onderweg, vanuit de VS.
Vandaag kreeg ik "Marcus Holzhammer" binnen met een 2cm FLAK 38.

Afbeelding

Ik spaar alleen Dragon, WO II. Ook die van de Cyber-Hobby Club.

Liberator42 aanverwante artikelen kom je soms tegen op Ebay. Vele aanbieders hebben ook een winkel. Je kunt dan als je op een item klikt ook andere artikelen vinden. In de 'shop' dus. Ga maar eens neuzen.

Maar let op want het is een verslavende hobby :oops: .

"To you from failing hands we throw the torch be yours to hold it high":
Netherlands American Cemetery Margraten

do jan 26, 2006 12:50 am
Profiel WWW
Zwabel

Bericht 
:o Liberator42
mocht je op een geven moment geen dingen vinden zoals bestraating of bomen. dan raad ik je toch aan om deze dingen zelf te gaan maken, mocht bv een huis gaan maken op 1/6 gaan dan op zoek naar die speelgoed winkel in de stad bij je en kijk dan naar de barbie artiekelen je weet nooit wat je tegen komt!
Barbie spulletjes komen bijna over een met de schaal 1/6, maar barbie meubeltjes liest overschilderen. En zelf maken is toch het leukst vindt.

:) Koster

Die 2cm / flak 38 is behoorlijk gaaf en wacht in spaning af wanneer de yellow tan versie van de Waffen SS uitkomt ! maar die kan je ook net zo goed zelf maken.

Je zeker ook al benieuwd naar die fallschrimjager van dragon met die dropcontainer? Nog deze is mooier dan did (Vindt ik) en de jager is helemaal in de versie van de fallschrimjagers die in nederland sprongen.

do jan 26, 2006 9:41 am
Profiel
Zwabel

Bericht 
:shock:

do jan 26, 2006 9:43 am
Profiel
K.J. Koster

Bericht 
Pfff.. er komt weer zoveel uit. "Taras Karabanyk" Kuban-Kosak-Reiterregiment 4 (met paard), "Florian Geyer" 8. Kavallerie-Division (ook met paard), "Bengt Zillmer", Wehrmacht-Heer mine detector en dan ook de Italiaanse parachutisen "Paolo Arnesi" en "Franco Rizzoli".

Ook de Cyber-Hobby Club is weer heel aktief. Gisteren zag ik "Gerhard Wieczorek" Heer Grenadier with Infantry Cart:

Afbeelding

Ik neem aan dat je hun URL wel kent.

Wat ik wel jammer vind is dat bij Dragon sommige landen nog onderbelicht blijven. De Britten bijvoorbeeld, maar ook Japan en Frankrijk. Maar wie weet.
Het uitstallen begint wel een probleem te worden. Misschien een klein museum beginnen :lol: .

Buiten de figuren heb ik ook nog op 1/6 schaal een Kübelwagen, DAK moterzijspan, PAK afweergeschut en de M5 Stuart tank.

"To you from failing hands we throw the torch be yours to hold it high":
Netherlands American Cemetery Margraten

do jan 26, 2006 12:15 pm
Profiel WWW
chris quick

Bericht 
Er komt zeker veel uit maar ik richt mij meer op de panzer lieden. Ik heb een Tiger 1 besteld en daarvoor heb ik wat panzer lieden nodig. Nu heb ik de Tiger aces en Oskar binnen en mijn zoontje heeft er ook een paar. Groetjes Chris

za jan 28, 2006 7:22 pm
Profiel
Nicodemus

Bericht 
Zelf heb ik slechts drie action figures; de 6th Airborne Special Edition van BBI #839, Garrett White van Dragon en Dan Summers. Toen zat ik nog in mijn 101st mania-periode :lol: .

Ik ben van plan om voor mijn verjaardag volgende maand een Duitse action figure van Dragon te bestellen. Ik zat te denken aan die Soldat 004 met de twee Panzergrenadiers, maar er zullen vast nog wel meer mooie zijn (of uitkomen).

za apr 01, 2006 10:49 am
Profiel
Flippo

Bericht 
K.J. Koster schreef:
Citaat:
Ik tel er inmiddels 134 en er zijn er nog 5 onderweg, vanuit de VS.

:shock:
Je bedoelt dat je al 134 van die AF's hebt? Hopelijk ben je goed verzekerd, moet inmiddels al een klein vermogen zijn.

Nicodemus:
Citaat:
Toen zat ik nog in mijn 101st mania-periode .
Ik ben van plan om voor mijn verjaardag volgende maand een Duitse action figure van Dragon te bestellen.

Een wijze beslissing, is veel interessanter. :lol:
Sorry guys.

za apr 01, 2006 11:32 am
Profiel
IA002

Bericht 
Zwabel schreef:-
Citaat:
Je zeker ook al benieuwd naar die fallschrimjager van dragon met die dropcontainer? Nog deze is mooier dan did (Vindt ik) en de jager is helemaal in de versie van de fallschrimjagers die in nederland sprongen.

Hij had er volgens mij al moeten zijn... Ik ben in iedergeval zeer benieuwd naar de container

za apr 01, 2006 11:49 am
Profiel
Nicodemus

Bericht 
Zijn er trouwens nog Duitse action figures van Dragon die jullie in het bijzonder aanbevelen? :D

za apr 01, 2006 3:21 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende