Het is nu do maart 28, 2024 1:24 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
STIWOT Battlefield Tours 2006 - Groesbeek Heights 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 
Zijn er al mensen die definitief weten of ze komen?


ma mei 08, 2006 8:56 pm
Johan WILLAERT
Bericht 
Spijtig... Ik ben in Normandië dan...

Johan


ma mei 08, 2006 9:04 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Johan WILLAERT schreef:
Spijtig... Ik ben in Normandië dan...


Ik kan ook op 1 juni naar Normandië, maar ben niet in staat om dat te doen. Jammer, veteranen van de 505th hebben me persoonlijk uitgenodigd om naar Ste Mère Église te komen... :cry: :?

Maar, ik ga wel naar de battlefieldtour! :D

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma mei 08, 2006 9:09 pm
Profiel
John S.
Bericht 
BS schreef:

Citaat:
Jammer, veteranen van de 505th hebben me persoonlijk uitgenodigd om naar Ste Mère Église te komen...


Nou, dat is ook wat........... :( ...en dan ga je niet?......Dat is wel een heel moedige beslissing !!!


ma mei 08, 2006 9:22 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ik ben 17 jaar en niet in staat om daar te komen, bovendien heb ik dan gewoon school (niet dat dat een probleem is hoor :wink: )

Erg spijtig, maar ja... ik heb nu eenmaal geen privé-chauffeur.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma mei 08, 2006 9:27 pm
Profiel
Desiree
Bericht 
Bigshot schreef:
Erg spijtig, maar ja... ik heb nu eenmaal geen privé-chauffeur.


Voor een ritje naar Normandie wil ik best wel even prive chauffeur spelen hoor!! :wink:


ma mei 08, 2006 9:49 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
8)

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma mei 08, 2006 9:55 pm
Profiel
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
En dan, tussen de feestvreugde door, vooruitlopend op de komende STIWOT Nieuwsbrief een berichtje dat voor de mensen die nog graag meewilden maar zich nog niet ingeschreven hebben iets minder leuk is:

Citaat:
STIWOT Battlefield Tours 2006 – Groesbeek Heights (2)

Met dank aan de overweldigende belangstelling is het maximum aantal deelnemers aan de STIWOT Battlefield Tour "Groesbeek Heights" 2006 op dit moment al bereikt. De inschrijving is dan ook gesloten.

Alle deelnemers die voor 04-05-2006 hun betaling hebben voldaan hebben inmiddels een bevestiging van hun betaling ontvangen en zijn op zaterdag 3 juni 2006 vanaf 10.00 uur dan ook van harte welkom bij het bevrijdingsmuseum te Groesbeek voor deelname aan de STIWOT Battlefield Tour "Groesbeek Heights" 2006.

De mensen die hun betaling per 04-05-2006 nog niet voldaan hebben zijn hiervan ook op de hoogte gebracht. Wij verzoeken hen zeer vriendelijk hun betaling voor 21-05-2006 te voldoen.

Voor de volgende STIWOT Battlefield Tour dit jaar zullen wij gebruik maken van een voorinschrijving. Het spijt ons namelijk dat wij deze keer enkele mensen teleur hebben moeten stellen. Wanneer u in aanmerking wilt komen voor deze voorinschrijving kunt u mailen naar jeroen@ww2awards.com of barry@tweede-wereldoorlog.nl . Alle mensen die zich al eens voor een STIWOT Battlefield Tour hebben ingeschreven zullen automatisch van deze voorinschrijving gebruik kunnen maken.


Wij willen alle deelnemers alvast bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen! Wij hebben er alvast veel zin in!

Met vriendelijke groet,
namens de STIWOT Battlefield Tour Commissie
Jeroen Niels
Barry van Veen


ma mei 08, 2006 9:56 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Citaat:
Alle deelnemers die voor 04-05-2006 hun betaling hebben voldaan hebben inmiddels een bevestiging van hun betaling ontvangen en zijn op zaterdag 3 juni 2006 vanaf 10.00 uur dan ook van harte welkom bij het bevrijdingsmuseum te Groesbeek voor deelname aan de STIWOT Battlefield Tour "Groesbeek Heights" 2006.



Nou maar hopen dat mijn boekhouder de betaling tijdig heeft verricht. Anders moet ik m ontslaan...... 8)


di mei 09, 2006 7:59 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Zowww, ik ben weer terug en voor mij was het zeker een succes!

maarja, wie ben ik hé :wink:.


za jun 03, 2006 7:24 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Ik ben zelf nog niet een keer meegeweest maar de volgende keer ga ik zeker te weten wel een keer mee.

Ik hoop dat er van deze tour zo snel mogelijk een verslag komt.


za jun 03, 2006 7:30 pm
Wessel
Bericht 
Was erg geweldig! Net de foto's en de filmpjes bekeken en ze zijn de moeite waard! Ik zal in overleg met Barry wel ergens een mooi stukje ruimte vinden om ze te plaatsen ;)


za jun 03, 2006 7:36 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Was perfect! Zeker 'n pluimpje voor Barry en Jeroen N.!!! Chapeau! :wink:

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


za jun 03, 2006 7:39 pm
Profiel
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
En zeker ook een grote pluim voor de groep want die was leuk, gezellig en gevarieerd:

Afbeelding


za jun 03, 2006 7:57 pm
Profiel
-Spitfire-
Bericht 
Wat ik mezelf afvroeg ik ben zelf nu bijna 14 zijn er wel eens mensen met mijn leeftijd met een Battlefied Tour mee geweest?


za jun 03, 2006 8:01 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group