Het is nu do maart 28, 2024 4:02 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Stel je even voor! 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht Stel je even voor!
In dit topic kunnen de nieuwen onder ons zich even voorstellen. (Maar de ouderen mogen dit natuurlijk ook.) Dit is geen babbelbox, dus probeer het een beetje serieus te houden.


za aug 26, 2006 2:01 pm
Profiel
patrick k
Bericht 
Nou hierbij,

Ik ben Patrick Keij en ik woon in Haarlem,
En ik ben 29 jaar.


Mijn Intresseses liggen hoofdzakelijk bij: Derde rijk en Misdaden tegen de menselijkheid en Bio's van (belangrijke)personen uit de 2e wereldoorlog,
films over WW2,
verzet, eenheden als de SS en de Gestapo en diens terreur en vernietigings machine.


zo aug 27, 2006 7:46 am
Warz0n3 X91
Bericht 
hoi, irl heet ik pim keizer we zijn nu op school bezig met een project over de 2e wereldoorlog (echt zwaar relaxt)
met ons groepje doen we een project over de slag om het oostfront tussen 1944 en 1945 :)
daarom zit ik nu dus hier om info te vragen


wo sep 06, 2006 11:35 am
Bubba
Bericht 
Hoi, ik ben Merlin en we zijn op school bezig meej een project op school. Ik moet de wapenuitrusting van de Duitse en Russische soldaat hebben tussen '44-'45 aan het oostfront. Ja ik zit hier dus voor info daarover


wo sep 06, 2006 11:53 am
Kortex
Bericht 
Ik ben Korneel, woonachtig in Hooglede, West-Vlaanderen, België. Ben 20 jaar. Ik ben al sinds kindsaf gefascineerd door de beide wereldoorlogen, weet ook niet hoe het zo gekomen is, maar hoe meer ik er over te weten kan komen hoe beter ;)


wo sep 06, 2006 3:12 pm
steunwieler
Bericht 
Ik ben Lennert, ik woon in groot-Tielt, West-Vlaanderen.
Ik ben 15 jaar, en ben als sinds mijn 7/8ste geïntresseerd in WO2... Vooral na 'Battle of the Bulge' gezien te hebben.

Als het toegestaan is, zal ik nog een foto van mezelf tonen.
(Van 4 dagen geleden, ik ben tegen een touw gelopen en mijn ogen waren erg gezwollen, nu is het al een stuk beter)
Afbeelding


vr sep 22, 2006 8:47 pm
Nils
Bericht 
ok


za sep 23, 2006 12:20 am
Dennis N
Bericht 
Ik ben vrij nieuw hier en ken dus lang nog niet iedereen, daarom deze post, zodat jullie ook een beetje kunnen zien met wie je te maken hebt!


Persoonlijk:
Username: Dath Den NL
Naam: Dennis
Geslacht: Man
Leeftijd: 30
Woonplaats: Dirksland (Goeree-Overflakkee)
Beroep: Proces Operator
Hobbies: WOII (en dan met name awards en foto's verzamelen), zaalvoetbal, tennis, films kijken, Star Wars (al ben ik deze verzameling aan het verkopen om mijn WOII collectie te financieren), gamen op de XBOX360, gitaar spelen, op diverse fora rondhangen en natuurlijk dollen met mijn twee kids van 1 en 3 jaar oud. Zoals je ziet, zijn de 24 uur in de dag voor mij veel te weinig! ;)

WOII:
Favoriete film: Saving Private Ryan
Favoriete boek: Blijvend gedenken. De tweede wereldoorlog op Goeree-Overflakkee - Hoogzand, D.
Favoriete personage: Erwin Rommel
Favoriete quote: Flash? Thunder!
Favoriete voertuig: Meschersmitt 262
Favoriete veldslag: Slag om Al Alemein

De beloofde foto:
Afbeelding


wo okt 25, 2006 4:53 pm
Akoni
Bericht 
Dit is mijn eerste post. Ik lurk al een lange tijd en ben lid van verschillende fora over WOII. Ik verzamel zo'n 4 tot 5 jaar militaria en heb al een redelijke verzameling.

Persoonlijk:
Username: Akoni
Naam: Anton
Geslacht: Man
Leeftijd: 22
Woonplaats: Kaatsheuvel
Beroep: Geschiedenis Student
Hobbies: Geschiedenis, Talen, Freediving, Films, Muziek, Lezen en Designen


wo okt 25, 2006 7:03 pm
muncio
Bericht 
Dan is ut mijn beurt dus ook.
Ben al paar maanden of is het weken in contact met mensen van Stiwot , maar daarvoor flink wat bezig geweest met WO II.
Een interesse passie al van jongs af aan.
Hoe dit? aangezien ik nakomeling ben en mijn vader en oma in het Jappenkamp hebben gezeten en opa gevochten bij de marine in Ned indië is mijn interesse er altijd geweest. Alleen gek dat het me meer op Europa gebied interesseert.
Misschien mede ook omdat mijn vader en opa en oma er weinig over loslieten wat de Jappen aan wreedheden hadden gedaan.
Persoonlijk:
Username: Muncio
Naam: Dennis
Geslacht: Man
Leeftijd: 35
Woonplaats: Leeuwarden
Beroep: Ondernemer
Hobbies: Voetbal, Munten voor 18e eeuw, WOII

WOII:
Favoriete film: Band of Brothers, sinck of the Bismark in zwart wit net als Dunkirk.
Favoriete boek: Voorbij Band of Brothers
Favoriete personage: Johan Cruijff
Favoriete quote: Je moet doen wat je niet laten kunt
Favoriete voertuig: auto
Favoriete veldslag: Het Ardennen Offensief
Favoriete eten: Kip gemarineerd met rijst en wokgroenten
favoriete mensen: open en eerlijk naturel geen toneelspelers
Filosofie: Leven is laten leven als je maar rond kan komen met plezier en geluk.
Levensgezel: Vriendin


wo okt 25, 2006 11:55 pm
Gregster91
Bericht 
Hey

Ik ben Jeroen Reijmers, 14 jaar.
Verzamel nu ongeveer een jaartje op een laag pitje.
ben al ongeveer 5 jaar geintreseerd in WW2

Mvg Jeroen


vr nov 24, 2006 2:04 am
Pieter F
Bericht 
Hallo,
Ik ben Pieter Schlebaum, 18 jaar en al jaren erg geintresseerd in WO II.
Ik studeer Geschiedenis aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, het is dus niet alleen bij een intresse gebleven.
Ik probeer zo veel mogelijk te lezen over WO II over de meest uiteenlopende onderwerpen om mijn kennis zo breed mogelijk te maken.
Via het STIWOT forum hoop ik in contact, discussie en noem maar op te komen met andere mensen die een grote intresse hebben in geschiedenis en misschien wel, net als mij, meer dan dat en het ook studeren/gestudeerd hebben..

Gr

Pieter


vr nov 24, 2006 8:39 pm
Heeresgruppe Kurland
Bericht 
Hallo mensen,

Mijn naam is Leon Schlenter, ben 35 jaar en kom uit Kerkrade. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als (gemeente)ambtenaar en werkzaam op het juridische vlak.

Ik ben door "Jumpmaster" op dit forum gewezen.
Ik volg het forum nu al enige tijd en wil hierbij de moderatoren een compliment maken. Mooi forum, en interessante discussies. Ik heb nu dat gedaan wat ik al een tijd wilde doen, me registreren.

Ik ben altijd al in geschiedenis geintresseerd geweest, in het algemeen en de tweede wereldoorlog in het bijzonder. De militaire historie van Duitsland (de Wehrmacht) geniet in het bijzonder mijn interesse.


zo nov 26, 2006 12:40 am
Jan Red Devil
Bericht 
Hallo allemaal.........Ik ben Jan Ederveen.
Drie jaar lang ben ik (weinig) aanwezig op dit Forum. eerst onder de naam "Jan 17 Sept. 44" en sinds 2005 onder de naam "Jan Red Devil." Zelden zit ik achter de computer en zelden heb ik een geschikt onderwerp voor dit Forum. Maar dat neemt niet weg dat, als ik achter de computer zit, ik altijd "rondneus" op de Stiwot Site. De onderwerpen die er zijn lees ik graag. Voor de nieuwe Forum-leden onder jullie wil ik zeggen.........Welkom op deze Forum. Je zal spoedig merken dat er hier vele jongens (mannen) en meisjes (vrouwen) zijn die veel, maar dan ook echt veel, weten over WW2. Met vragen ben je hier op het goede adres. Ik heb jaren geleden vele Forums (over verschillende onderwerpen) bezocht, maar zelden heb ik de vriendelijkheid, behulpzaamheid en saamhorigheid meegemaakt als op dit Forum. Zowel de leden als de organisatie zijn fijne mensen om mee te "kletsen".

Zo.........dat mag ook weleens gezegt worden.

O ja, ik kom uit Arnhem en ben nu 43 jaar. Ben taxichauffeur en zeer geinterreseerd in de WW2 geschiedenis rondom Arnhem. Heb een roman geschreven over deze episode maar kan hem moeilijk aan de man brengen bij de mensen van welke uitgever dan ook.

Groeten uit het na-oorlogse ARNHEM.

Jan.


za jan 13, 2007 4:36 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Dat is een heel mooi compliment voor alle forumleden Jan. Leuk om te horen!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


za jan 13, 2007 6:14 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group