Het is nu vr maart 29, 2024 1:51 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Foto's genomen in Ede, Renkum, Heelsum Slag om Arnhem 
Auteur Bericht
Einstein
Bericht 
Ok, ik zal ze opzoeken als ik tijd heb, heb even snel er doorheen gespit en het kost niet veel moeite om foto's gemaakt door de Duitsers te vinden, er staan er genoeg in. Bijv. boek 2, blz 469 t/m 487: allemaal vol foto's door de Duitsers gemaakt.

Ik ga nog even zoeken naar de door u gevraagde foto's als ik tijd heb.

De boeken heb ik ooit tegen 25% korting via de reeks -'40-'45 toen en nu- aangeschaft en behoren tot mijn mooiste. Absolute aanrader en een must voor de Market Garden liefhebbers zoals ikzelf : ))


wo jul 07, 2004 8:49 pm
IA002
Bericht 
Maar wat zijn die pagina nummer ???


do jul 08, 2004 8:38 pm
Einstein
Bericht 
Einstein schreef:
Ik ga nog even zoeken naar de door u gevraagde foto's als ik tijd heb.
zei ik dus.

Pietje schreef:
Maar wat zijn die pagina nummer ???


Het zit 'em in dat 'als ik tijd heb'... :shock:


vr jul 09, 2004 12:28 pm
IA002
Bericht 
:mrgreen: :mrgreen: Einstein.....Fijn, alvast bedankt, maar spaar je de moeite want dan ben jij de eerste die ze heb gevonden, want volgens mij zijn ze niet in Ede, Heelsum of Renkum gemaakt maar in Arnhem en Oosterbeek en omgeving..... De vraag was dus: foto's genomen in Ede, Heelsum of Renkum!!! maar ik ben uiteraard benieuwd met welke pagina nummers je komt....


vr jul 09, 2004 11:25 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group