Het is nu do maart 28, 2024 1:56 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
STIWOT Meeting en Battlefield Tour 14 oktober 2006 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht 
Pff wat had ik zere voeten na de Battlefield Tour :lol: Was wel erg leuk om iedereen een keer gezien te hebben. :D


za okt 14, 2006 7:57 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ghehe, dat zal betekenen dat jullie in ieder geval genoeg gelopen (of gefietst) hebben...

Bedankt voor jullie komst allemaal! Ik hoop dat jullie het de moeite waard vonden.


za okt 14, 2006 8:15 pm
Profiel
Rudi
Bericht 
Het was zeker de moeite waard, jullie ook nogmaals bedankt voor het organiseren. Het zeker een keer leuk om (bijna) iedereen een keer te ontmoeten.


za okt 14, 2006 8:55 pm
Firefly
Bericht 
Volgens mij heb ik echt iets gemist. Vind het echt balen dat ik er niet bij kon zijn :(
Ik wilde graag komen, maar ik was helaas verhinderd. Het leek me namelijk ook erg leuk om eens wat gezichten te zien tijdens te meeting.

Maar ja, niets meer aan te doen. Hoe hebben jullie deze dag eigenlijk ervaren? Ben benieuwd wat er zoal heeft afgespeeld en wat jullie daarvan vonden.


za okt 14, 2006 9:57 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Leuk om weer wat nieuwe gezichten achter de usernames te ontmoeten :)

Was een leuk dagje.


za okt 14, 2006 10:01 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Pfoe wat een gidsen zeg... en maar informatie naar binnen blijven pompen 8) :wink:

Was een leerzame dag! Wat mij betreft ook een unieke locatie, want deze kun je echt niet even gaan rondwandelen als je een uurtje over hebt!

Ik zie nu al weer uit naar de volgende!

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


za okt 14, 2006 11:14 pm
Profiel
ik ben Michiel
Bericht 
De dag viel nogal slecht uit voor mij dus ik ben ook niet geweest :( . Ik ga toch eens proberen te komen de volgende keer lijkt me echt wel fijn :D


zo okt 15, 2006 11:12 am
John S.
Bericht 
Ik ben er de volgende keer graag weer bij !!


wo okt 18, 2006 7:33 pm
Stephan
Bericht 
Weer een goed georganiseerde battlefield tour geweest :) .
Interessante bunker en museum,zo zie je maar weer dan denk je alle museums te kennen en dan komt je bij zoiets uit :) .
Wij vonden het weer leerzaam en hebben ervan genoten.
Maar snel weer een nieuwe battlefield tour :) .
Ook namens Jack,Ton en Bert.
Stephan.


vr okt 20, 2006 11:51 am
JaqLah
Bericht 
Barry en team, heel erg bedankt, het was echt toppie. Leuke voorwerpen in het museum en de "Bunker" was echt uniek. Veel leuke/goede info, soms met een korrel zout, maar wel leerzaam. Gelukkig begint het ijs wat te ontdooien. Zet me maar op de lijst voor de volgende tour.
Jaqlah.


za okt 21, 2006 2:24 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bedankt voor alle complimenten. Inmiddels staat ook het verslag online:
- http://www.stiwotreizen.nl/trips_deelen.asp

Bedankt Egbert!


do okt 26, 2006 8:07 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group