Het is nu do maart 28, 2024 10:58 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Stel jezelf even voor! 
Auteur Bericht
Dennis N
Bericht Stel jezelf even voor!
Ik ben vrij nieuw hier en ken dus lang nog niet iedereen, daarom deze post, zodat jullie ook een beetje kunnen zien met wie je te maken hebt!
Misschien een idee als anderen dat ook doen, vind het altijd wel interessant om te weten/zien wie er achter welke posts zit. Het is misschien zowiezo wel netjes voor elke nieuwe gebruiker om zich in dit topic even voor te stellen. Een foto mag, maar is natuurlijk niet verplicht, de mijne moet ik nog even van het fototoestel halen.

Persoonlijk:
Username: Dath Den NL
Naam: Dennis
Geslacht: Man
Leeftijd: 30
Woonplaats: Dirksland (Goeree-Overflakkee)
Beroep: Proces Operator
Hobbies: WOII (en dan met name awards en foto's verzamelen), zaalvoetbal, tennis, films kijken, Star Wars (al ben ik deze verzameling aan het verkopen om mijn WOII collectie te financieren), gamen op de XBOX360, gitaar spelen, op diverse fora rondhangen en natuurlijk dollen met mijn twee kids van 1 en 3 jaar oud. Zoals je ziet, zijn de 24 uur in de dag voor mij veel te weinig! ;)

WOII:
Favoriete film: Saving Private Ryan
Favoriete boek: Blijvend gedenken. De tweede wereldoorlog op Goeree-Overflakkee - Hoogzand, D.
Favoriete personage: Erwin Rommel
Favoriete quote: Flash? Thunder!
Favoriete voertuig: Meschersmitt 262
Favoriete veldslag: Slag om Al Alemein

PS. Ik post het maar hier, omdat ik eigenlijk niet goed weet in welk sub-forum het thuis hoort.


wo okt 25, 2006 4:44 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht Re: Stel jezelf even voor!
Darth Den NL schreef:
PS. Ik post het maar hier, omdat ik eigenlijk niet goed weet in welk sub-forum het thuis hoort.

We hebben al een heel mooi voorstel-topic in 'Overige':

http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=6209

:wink:


wo okt 25, 2006 4:49 pm
Profiel
Dennis N
Bericht 
Dooooooo'h, ik had al gezocht, maar dan heb ik er overheen gekeken... Sorry! Slotje en verwijderen maar!


wo okt 25, 2006 4:50 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group