Het is nu do maart 28, 2024 7:38 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
(Foto)reportage's 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht (Foto)reportage's
In het verre verleden werden ze nog weleens gemaakt door medewerkers van STIWOT of door bezoekers van de STIWOT websites. Waar we het over hebben? Over de (foto)reportages natuurlijk! Op dit moment is Kees Jan hier op het forum met een leuke reportage bezig en misschien moet ik zelf ook het goede (ahum) voorbeeld maar weer eens geven :wink:. Mijn oog viel op het volgende:

Citaat:
De Vereniging Historische Militairia presenteert op 18 en 19 mei 2007 twee dagen van paraatheid. In en nabij de loopgraaf in de Grebbelinie wordt de mobilisatieperiode 1939-1940 uitgebeeld. Het inkwartieringsadres is Hoeve de Beek, Brinkkanterweg 23 te Woudenberg.


Ik dacht dat daar wel een fotoreportage over te maken zou zijn en heb het dan ook geprobeerd. Het resultaat is online te vinden:
- "Nederland Paraat" bij Hoeve "De Beek"

Misschien vinden meer mensen het leuk af en toe eens een (foto)reportage te schrijven? Ik hoop het want wij staan hier altijd voor open dus stuur ze maar in! Jeroen, bedankt voor het snelle verwerken van deze reportage!


za mei 19, 2007 6:03 pm
Profiel
Pieter F
Bericht 
Mooie reportage met erg mooie foto's!


za mei 19, 2007 9:24 pm
svdwal
Bericht 
Ik was daar als deelnemer aanwezig.
Heb mij bijzonder vermaakt, heerlijk op mijn motor kunnen rijden.

Barry, zou je mij die foto van mij op mijn motor dat ik aan kom rijden in een hoge resolutie toe kunnen sturen?
Wil hem namelijk af drukken om in te lijsten.
Foto's zien er goed uit.

Sjoerd


ma mei 21, 2007 3:46 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
svdwal schreef:
Barry, zou je mij die foto van mij op mijn motor dat ik aan kom rijden in een hoge resolutie toe kunnen sturen?


Ga ik doen Sjoerd. Kan alleen wel eind van de week worden aangezien ik vrees dat ik de foto niet zo bij de hand heb...

In ieder geval goed om te horen dat dit fotoverslag je aanstaat ;).


ma mei 21, 2007 9:15 pm
Profiel
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
En kijk eens, mijn oproepje heeft direct effect. Sebastiaan bracht een bezoek aan Memorial Day te Margraten en maakte daarvan exclusief voor STIWOT een mooie reportage die vanaf dit moment online staat:
- Memorial Day 2007

Bedankt Sebastiaan! Wie volgt?


ma jun 04, 2007 11:52 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Wanneer er interesse is wil ik wel een reisverslag maken van mijn trip (in Oktober)naar Hampton, Virginia (USA) alwaar de laatste reunie van de 17th Airborne plaats zal vinden (met ongeveer 100 WO2 veteranen). Ik zal daar 4 dagen bij de veteranen verblijven. Na de reunie ga ik nog voor 3 dagen naar Washington alwaar ik oa. Arlington ga bezoeken.

Oh ja, ik ga samen met mijn maat Skywalker. misschien dat hij wil assisteren in het samenstellen van een mooi reisverslag.


di jun 05, 2007 8:11 am
Bart Geraerts
Bericht 
Ik wacht eigenlijk nog altijd op Jeroen Niels 8)


di jun 05, 2007 8:21 am
koenmarijt
Bericht 
Bart, kan jij niet een keer een foto-reportage maken over Fort Eben Emael? Lijkt me wel interressant,. Je moet er natuurlijk wel de tijd voor hebben.............. :idea:


di jun 05, 2007 8:26 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Bart Geraerts schreef:
Ik wacht eigenlijk nog altijd op Jeroen Niels 8)


Gaat nu echt binnenkort goedkomen :P!


di jun 05, 2007 11:32 am
Profiel
RainbowRob
Bericht 
[quote="Jumpmaster"]Wanneer er interesse is wil ik wel een reisverslag maken van mijn trip (in Oktober)naar Hampton, Virginia (USA) alwaar de laatste reunie van de 17th Airborne plaats zal vinden (met ongeveer 100 WO2 veteranen). Ik zal daar 4 dagen bij de veteranen verblijven. Na de reunie ga ik nog voor 3 dagen naar Washington alwaar ik oa. Arlington ga bezoeken.

Daar is absoluut interesse in! :D


di jun 05, 2007 12:16 pm
Bart Geraerts
Bericht 
koenmarijt schreef:
Bart, kan jij niet een keer een foto-reportage maken over Fort Eben Emael? Lijkt me wel interressant,. Je moet er natuurlijk wel de tijd voor hebben.............. :idea:


Kan wel, maar er zijn niet echt evenementen binnenkort, als de heren van OM.nl het goed vinden, wil ik wel eens kijken voor een foto-reportage :)


di jun 05, 2007 1:19 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Maar natuurlijk vind iedereen dat goed Bart ;).


wo jun 06, 2007 6:31 pm
Profiel
ik ben Michiel
Bericht 
Op 8 en 9 september is er opendeurdag van het museum van het kamp van Beverlo ( staat in de agenda ) Als het goed is wil ik daar ook wel enkele foto's maken.


wo jun 06, 2007 6:46 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Jaja, wat een simpel oproepje wel niet doet!

Patrick Janssens ging naar Compiègne:
- http://www.stiwotreizen.nl/rep_compiegne.asp

En Egbert van de Schootbrugge ging samen met nog wat mensen naar Margraten en Eben-Emael:
- http://www.stiwotreizen.nl/trips_ebenemael.asp

En een verslagje van het Kamp van Beverlo zien we natuurlijk ook graag!


ma jun 18, 2007 6:51 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group