Het is nu do maart 28, 2024 11:29 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Voorbeeld brieven 
Auteur Bericht
Ishirra
Bericht Voorbeeld brieven
Mss van dit even een sticky maken? Zo hoeft niemand lang te zoeken achter voorbeelden op deze site :mrgreen:

Mijn vraag:
Ik zou graag after action report aanvragen en de manier waarop hij gesneuveld is (adressen staan in de tips topic) maar zou niet weten hoe ik hieraan moet beginnen. Zijn er ergens voorbeeld brieven van?


di okt 16, 2007 12:18 am
Maurice1976
Bericht 
Inderdaad, dat zou ik ook graag willen zien... ook voor het aanvragen van een War Diary, want ik kreeg een brief terug uit amerika dat ze geen War Diary hadden van 502nd... dat lijkt me toch wel sterk....


di okt 16, 2007 9:47 am
Bob
Bericht 
Niet dat ik reclame wil maken voor andere fora, maar het forum van www.adoptiegraven.nl heeft verschillende voorbeeldbrieven voor verschillende instanties.

Bob


di okt 16, 2007 11:49 am
Maurice1976
Bericht 
Meteen maar even aangemeld bij sebastiaan.


di okt 16, 2007 2:16 pm
-Spitfire-
Bericht 
Bob schreef:
Niet dat ik reclame wil maken voor andere fora, maar het forum van www.adoptiegraven.nl heeft verschillende voorbeeldbrieven voor verschillende instanties.

Bob


Het is niet veel op het moment:
- Brief voor het aanvragen van het IDPF (van de Adoptiegraven Stichting, met toestemming overgenomen)
- Aanvragen van een After Action Report
- Form 180


do okt 18, 2007 4:22 pm
Dennis N
Bericht 
Het Form 180 staat ook hier in de FAQ, sterker nog, die van Adoptiegraven.nl komt van hier. Maar dat staat dan ook netjes aangegeven op Adoptiegraven.nl. ;)


do okt 18, 2007 4:32 pm
Maurice1976
Bericht 
Welke ik echt mis is een brief om een War Diary aan te vragen.
Want vanuit the States kreeg ik een reactie terug dat ze geen War Diary hadden van 'mijn' soldaat terwijl ik toch duidelijk had gevraagd naar een bepaalde periode van het 3BN HQ 502nd, ik had alleen verduidelijkt waarvoor ik de War Diary opvroeg...


do okt 18, 2007 5:04 pm
Dennis N
Bericht 
Probeer eerst eens je brief in het Nederlands te maken en dan te vertalen naar het Engels, misschien is dat een stuk makkelijker.

Misschien anders eens bellen, kan zijn dat ze niet helemaal begrepen hebben. Daar helpt een voorbeeldbrief ook niet bij.


do okt 18, 2007 5:23 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik heb zelf nog geen War Diary opgevraagd. Zal het eens doen! Misschien dat er nog interessante informatie in staat. En mocht ik hier inderdaad informatie op ontvangen zal ik de brief natuurlijk plaatsen. Ik kan wel allemaal brieven op het forum gaan zetten, maar als je er niks aan hebt heeft dat natuurlijk niet veel zin... :wink:


do okt 18, 2007 6:25 pm
Maurice1976
Bericht 
Dennis N schreef:
Probeer eerst eens je brief in het Nederlands te maken en dan te vertalen naar het Engels, misschien is dat een stuk makkelijker.

Misschien anders eens bellen, kan zijn dat ze niet helemaal begrepen hebben. Daar helpt een voorbeeldbrief ook niet bij.



Dennis: de brief heb ik eerst in het nederlands opgesteld en daarna omgezet naar het engels.
Daarbij twijfel ik niet aan mijn engels...communiceren in het engels of duits doe ik bijna wekelijks (en is ook wel nodig hier in het zuiden), moet wel eens zoeken naar specifieke woorden, maar tot nu toe heb ik altijd alles gekregen of geregeld gekregen.

Ik vermoed dat ze het gewoonweg niet helemaal begrepen hebben (verwarrend) door de hoeveelheid informatie die ik verstrekt heb, maar ik neem gewoon nogmaals contact op totdat ze het begrijpen, haha, zal het heel eenvoudig voor ze houden.

Daarbij ben ik van mening als iemand op een bepaalde manier al eens iets heeft aangevraagd en dat heeft geresulteerd tot aanlevering van informatie dat dat een goede manier is. Je gaat het wiel ook niet zelf opnieuw uitvinden, toch?! :wink:


vr okt 19, 2007 10:29 am
Ishirra
Bericht 
Een war diary, is dat een After Action Report? Of heb ik het hier weer helemaal mis...


vr okt 19, 2007 10:37 pm
-Spitfire-
Bericht 
Nee je hebt een War Diary en een After Action Report. Ik dacht dat Cathaleine wel eens een War Diary heeft aangevraagd en er dus meer over kan vertellen.


vr okt 19, 2007 10:45 pm
Ishirra
Bericht 
Ik begin me echt blond te voelen... *verft vlug de haartjes* :mrgreen:


vr okt 19, 2007 10:58 pm
Tigerhead
Bericht Re: Voorbeeld brieven
Heren, dames,

Wat is er met het de voorbeeldbrief van de Form 180 gebeurd? Ik kan deze niet meer openen.
Heeft iemand anders nog een Form 180 voorbeeld die ik mag gebruiken?

Groeten,

Danny


ma apr 01, 2013 1:45 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group